معاون اداره‌کل ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

امکان ارسال ۶ اثر به دومین جشنواره مطبوعات زنجان

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اصحاب رسانه زنجان، امکان ارسال ۶ اثر به دومین جشنواره مطبوعات زنجان را دارند، گفت: این در حالی است که در فراخوان قبلی امکان ارسال حداکثر سه اثر وجود داشت.

امکان ارسال ۶ اثر به دومین جشنواره مطبوعات زنجان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، ابراهیم قاسمی اظهار کرد: دومین جشنواره مطبوعات استان زنجان، مرداد ماه سال جاری در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه بخش اصلی جشنواره شامل مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (شامل خبری ، غیر خبری)، خبر، گزارش (خبری، تحقیقی )، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز مکتوب و طراح و کاریکاتور، مصاحبه، تیتر،  است، تصریح کرد: بخش موضوعی نیز شامل موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، آب و محیط زیست و خانواده و سبک زندگی، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، نماز و معنویت، است.

    معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه طبق اعلان قبلی اصحاب رسانه استان مجاز به ارسال سه اثر به بخش اصلی جشنواره بودند، بیان کرد: طبق رایزنی‌ها با معاونت مطبوعاتی شرکت کنندگان در بخش اصلی جشنواره می توانند حد اکثر شش اثر ارسال کنند.

    وی ادامه داد: شش اثر اعلام شده می‌تواند به هر عنوانی برای مثال شش مقاله، خبر، گزارش، تیتر و ... باشد، یا برای هر بخش دو اثر و در مجموع شش اثر ارسال شود.

    قاسمی با اشاره به اینکه فراخوان دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان به آدرس (http://zanjan.pressfestival.ir/) قابل مشاهده است، بیان کرد:  افرادی  که سال گذشته در جشنواره  ثبت‌نام کردند و دارای نام کاربری هستند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

    معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بخش موضوعی جشنواره به رسانه‌ها اختصاص داده شده است، تصریح کرد: در این بخش رسانه‌ها باید مستندات خود را در قالب پرینت آثار در موضوعات اعلام شده به دبیرخانه جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان واقع است، تحویل دهند.

    معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مهلت ارسا آثار به این جشنواره را تا 25 تیر ماه اعلام کرد و گفت: جشنواره همزمان با نمایشگاه مطبوعات و ایام روز خبرنگار از 11 تا 17 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت