از ۱۹ تا ۲۳ تیر ماه ؛

برپایی ۳ نمایشگاه از آثار هنرهای تجسمی در فرهنگسرای ارسباران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه‌های نقاشی‌خط، خوشنویسی، عکس و نقاشی در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.

برپایی ۳ نمایشگاه از آثار هنرهای تجسمی در فرهنگسرای ارسباران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان ، نمایشگاه «نقاشی خط و خوشنویسی» با آثار بهزاد نوعی فوق ممتاز خوشنویسی 19 تا 23 تیر در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.

    در این نمایشگاه 20 اثر خوشنویسی و نقاشی خط در ابعاد مختلف ساعت  10 تا 20 در گالری شماره یک ارسباران برای بازدید عموم به نمایش در می‌آید.

    بهزاد نوعی متولد سال 1360 شهرستان بهار از توابع استان همدان دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و فوق ممتاز خوشنویسی است. وی در فراگیری هنر خوشنویسی از سیدعلیرضا مجیدی، مهدی فلاح و سیدعلی سجادی بهره برده است و تاکنون در بیش از 20 نمایشگاه گروهی نظیر تفلیس گرجستان، اصفهان، تهران، قزوین حضور داشته است.

    همچنین گالری شماره دو این فرهنگسرا شاهد برپایی نمایشگاه عکس «رقص طبیعت» با 20 فریم عکس به همراه اشعار معنایی از محمدی دانش آموخته کارگردانی تئاتر است.

    سومین نمایشگاه تیرماه این مرکز با 20 اثر نقاشی از بانوان ( عاطفه حسینی، زهراصفارزادگان، زیبا ویشته و لولیتا برات پور  21 تا 31 تیر در گالری شماره سه برگزار می‌شود.

    زهرا صفارزادگان دوره آموزشی طراحی را نزد اساتید نصر، مسلمیان ، اطمینانی و الخاص گذرانده است.

    زیبا ویشته فارغ‌التحصیل رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت و خوشنویسی (خط نستعلیق و شکسته) را زیر نظر استاد مهدی فلاح، نقاشی خط را نزد استاد افجه‌ای و عین‌الدین صادق‌زاده و نقاشی را در هنرستان کمال الملک و دانشگاه با اساتیدی نظیر نامی بروجنی و مسلمیان گذرانده است.

    لولیتا برات‌پور کارشناس مهندسی معماری از دانشگاه شهید بهشتی دوره نقاشی را نزد استاد نصرت اله مسلمیان و طراحی را نزد استاد علی ندایی و استاد علی ذاکری گذرانده و نمایشگاه های متعددی در گالری لاله، آریا، زمستان، ماه مهر، پردیس و خانه هنرمندان با آثار وی برگزار شده است.

    عاطفه حسینی دانش آموخته زبان انگلیسی و دانش آموخته دوره طراحی از دانشکده هنرهای زیبا است و در فراگیری هنر نقاشی از اساتیدی چون بابک اطمینانی و مسلمیان بهره برده است.

    علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه‌ها می‌توانند ساعت 10تا 20 به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه یا با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت