همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» در ۱۹ هزار مسجد

عصر نمایشگاه- رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به ویژه برنامه های هفته عفاف وحجاب، از برپایی ۱۹ هزار نمایشگاه در این زمینه در کشور خبر داد.

برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» در ۱۹ هزار مسجد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، مینو اصلانی از برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» در 19 هزار مسجد و پایگاه بسیج خبر داد و گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب، حلقه های صالحین در مساجد تشکیل می شوند.

    وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های گسترده همزمان با این هفته در مساجد برای نوجوانان و جوانان، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال این برنامه ها به صورت بین المللی برگزار می شوند، در 70 کشور دنیا نیز برنامه هایی در این راستا در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن توزیع بروشور با عنوان «تأثیر حجاب در امنیت روانی جامعه» و قرائت بیانیه هفته جهانی عفاف و حجاب از تریبون های نماز جمعه سراسر کشور و برگزاری ایستگاه مشاوره دینی و خانواده در اماکن پر تجمع و مساجد از برنامه‌های این هفته است.

    افزایش تعداد مهدهای قرآنی مساجد به سه هزار باب

    رئیس بسیج جامعه زنان در ادامه با اشاره به فعالیت 2500 مهد قرآنی در مساجد کشور، گفت: از مهر ماه امسال تعداد این مهدهای قرآنی به 3 هزار مهد افزایش می یابد زیرا آن ها با استقبال خانواده ها روبرو شده است به گونه ای که خانواده های متدین و مومن استقبال قابل توجه ای از مهدهای قرآنی مساجد دارند.

    اصلانی با اشاره به افزایش این مهدها در کشور، گفت: قرار است تا پایان برنامه  پنج ساله ششم  توسعه کشور مهدهای قرآنی مساجد به 10 هزار مهد قرآنی افزایش یابد، به طوری که همه مساجدی که فضای کافی برای ایجاد این مهدها را دارند، امکان ایجاد آن ها را داشته باشند.

    وی به اهداف راه اندازی این مهدهای قرآنی اشاره کرد و افزود: راه اندازی این مهدها می توانند پایگاه امنی برای نونهالان باشند و روند رو به افزایش آن ها در کشور حاکی از این است که خانواده ها بسیار علاقه مند هستند که فرزندانشان در این مهدها حضور یابند و در سایه مسجد و تربیت قرآنی قرار گیرند و از موهبات مسجد که محل اتحاد مسلمانان و مرکز تعلیم و تربیت است، بهره مند شوند و  تلاش ما هم در این راستا است که این فضا را در کنار مساجد آماده کنیم و  پاسخگوی نیازهای خانواده ها باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت