مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد

برگزاری نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در مازندران

عصر نمایشگاه- مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، عفاف و حجاب را تاثیرگذار در توسعه کشور دانست و از برگزاری نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در مازندران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، مریم جمشیدی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران درباره هفته عفاف و حجاب، گفت: از جمله مباحث عمده و مهمی که تمام اشخاص باید به آن توجه داشته باشند، مسئله عفاف و حجاب است.

    وی افزود: برگزاری نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در شهرهای بابل، آمل، رامسر، نوشهر و ساری از جمله برنامه های این دفتر جهت گسترش و ترویج عفاف و حجاب است.

    جمشیدی با تاکید بر توجه به طراحان عفاف و حجاب، اظهار کرد: بحث حجاب فقط کار یک دفتر و نهاد نیست بلکه می طلبد تا نهادهای فرهنگی، برنامه های بیشتری داشته باشند چرا که با حفظ حجاب، عفاف هم می آید.

    وی بیان کرد: گردهمایی با موضوع «عفاف و حجاب» و گفتمان های برای جوانان با این محوریت از دیگر برنامه های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این هفته است.

    جمشیدی ابراز کرد: بی تردید، توسعه از فرهنگ آغاز می شود که فرهنگ، انگاره های مذهبی، اجتماعی و ... را در خود دارد و عفاف و حجاب را نیز در بر می گیرد.

    وی با اشاره به اینکه توجه به این موارد مهم و انجام آنها به شکل سالم به اهداف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می رسد، گفت: هفته عفاف و حجاب فقط برای زنان و مربوط به یک روز و هفته نمی شود بلکه رعایت آن شامل مردان نیز است و در طول سال باید به این مقوله مهم، توجه داشت.

    جمشیدی اظهار کرد: متاسفانه هجوم فرهنگی در سال های اخیر به پیکره جامعه می طلبد تا آسیب ها در عدم توجه لازم به این مهم و رعایت درست و کامل عفاف و حجاب در دستور کار قرار گیرد.

    وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه هایی با موضوع «عفاف و حجاب» در سراسر استان، موجب ایجاد موج و جریان سازی می شود.

    جمشیدی ابراز کرد: جاانداختن حجاب مطابق با زمان و توجه به این مقوله را طراحان لباس در کار خود دارند که باید موجب گسترش و نهادینه شدن آن در استان و حتی خارج از استان بود.

    گفتنی است، 21 تیر مصادف با قیام خونین مسجد گوهرشاد مشهد علیه کشف حجاب در سال 1314 به دستور رضاخان به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت