فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس بیان کرد

عفاف و حجاب از اولویت برنامه های سپاه فردیس

عصر نمایشگاه- -فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: عفاف و حجاب از جمله اولویت برنامه های سپاه این شهرستان است.

عفاف و حجاب از اولویت برنامه های سپاه فردیس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سرهنگ پاسدار محمد زارعی افزود: یکی از اقدامات اساسی که سپاه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی در طول سال جاری داشته فعالیت در تعمیق و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

    وی ادامه داد: در یک آسیب شناسی که طی پنج ماه گذشته سپاه این ناحیه انجام داده، یک قرارگاه فرهنگی با عنوان مدافعان حریم با حضور نخبگان فرهنگی فعال در عرصه فرهنگی ایجاد شده که متشکل از پنج کمیته با موضوع ادیان،عرفان،فضای مجازی،سبک زندگی و محتوائی و ارزیابی است.
    وی افزود: این افراد آسیب ها،تهدیدها و فرصت هایی که در عرصه فرهنگی و اجتماعی شهرستان فردیس با آن مواجه است شناسایی کرده و توانستیم از آن به مصوبه و خروجی مطلوبی برسیم.

    فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: برپایی ایستگاه های فرهنگی تحت عنوان از من بپرسید با حضور نخبگان فرهنگی در خصوص اهمیت و اثرگذاری عفاف و حجاب و امنیت جامعه می پردازد و جوانان دختر و پسر شهرستان فردیس سوالات خود را در این ایستگاه فرهنگی می گیرند.

    زارعی افزود: مسابقه وبلاک نویسی تحت عنوان ' من چادرم را دوست دارم ' از دیگر برنامه های سپاه به مناسبت روز عفاف و حجاب با مشارکت سپاه،ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی،تبلیغات اسلامی،بسیجیان برگزار می شود.

    وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه دائمی با عنوان ' زمانی برای زن بودن' این نمایشگاه پنج غرفه با موضوعات زنان،مادران شهداء،زنان ایثارگران وجانبازان به سبک زندگی فاطمی می پردازد.

    زارعی گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی در پارکهای فردیس از دیگر اولویت های سپاه است که تاکنون در شش پارک این شهرستان نشست و برنامه های شاد و متنوع برای سنین های مختلف با حضور اساتیدهای مجرب برگزار شده است.

    فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: در پارک بهشت فردیس بیش از 120 نامه از مردم دریافت کردیم که با استقبال همراه بود که از سپاه خواستند تا اینگونه برنامه ها تداوم داشته باشد.

    زارعی عملکرد سپاه را تشریح کرد و افزود: طی سه ماه گذشته اعزام حلقه های صالحین به مشهد مقدس برای برگزاری رزمایش بزرگ کشوری ،برگزاری ستاد یادواره شهداء و بیش از 720 خانواده شهید فردیس را میزبان بودیم.

    وی اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدای آبرو محله در فردیس و نمایش غریب کوفه به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) در سالن امام رضا(ع) سپاه برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت