مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان البرز بیان کرد

برگزاری نمایشگاه‌های مهارت در سطوح ملی و بین‌المللی در البرز

عصر نمایشگاه- حسن عزیزی در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید مورد توجه قرار گیرد، معرفی ظرفیت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای و ارتقای مهارت‌هاست.

برگزاری نمایشگاه‌های مهارت در سطوح ملی و بین‌المللی در البرز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، وی ادامه داد: توسعه اشتغال و رفع معضل بیکاری یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که سازمان فنی و حرفه‌ای با ترویج و نهادینه کردن رشته‌های فنی و حرفه‌ای مدنظر دارد.

    مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان البرز خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای کار و ارتقای مهارت در بین افراد می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر یاری دهد و بیکاری را از جامعه دور کند.

    عزیزی با بیان اینکه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به روز است و افرادی که تحت آموزش این رشته‌ها قرار می‌گیرند، می‌توانند با آخرین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آشنا شوند، افزود: تربیت نیروهای انسانی ماهر و آشنایی آنها با آخرین دستاوردهای فنی و حرفه‌ای از مهمترین اولویت‌هایی ماست.

    وی تأکید کرد: جوانان و به ویژه افراد جویای کار باید با ظرفیت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای به صورت دقیق آشنا شوند و بدانند که با یادگیری رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای بازار کار برای آنها بیشتر و بهتر گشوده خواهد شد.

    این مسؤول خاطرنشان کرد: داشتن مهارت یکی از مهمترین نیازهای امروز در بازار کار است و افراد باید با این مهم به درستی آشنا باشند.

    عزیزی بیان داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای نیز تمام تلاش خود را برای به روز کردن اطلاعات خود به کار گرفته است و تبادلات لازم را در این زمینه با کشورهای دیگر انجام می‌دهد.

    وی با اشاره به اینکه دانشجویان در دوران تحصیل تنها به صورت تئوری با دورس خود آشنا می‌شوند، گفت: گذراندن دوره‌های مختلف سارمان فنی و حرفه‌ای و ارتقای مهارت‌ها برای این قشر می‌تواند یکی از مهمترین راهکارها برای آینده شغلی آنان محسوب شود.

    رئیس ستاد هفته ملی مهارت در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه سال گذشته 698 مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای فعالیت کردند، گفت: 11هزار و 599 مرکز آموزش خصوصی با 23 هزار و 629 مربی مشغول به فعالیت هستند.

    عزیزی در ادامه همچنین به برنامه‌های هفته مهارت در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌هایی در سطوح ملی و بین‌المللی، اجرای همایش آموزش و اشتغال، برگزاری جشن مهارت و کارآفرینی و … از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

    سال گذشته در بخش دولتی 750 هزار و 152 نفر و در بخش غیردولتی 682 هزار و 574 نفر از آموزش های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت