فرماندار نوشهر عنوان کرد

نقش نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در توسعه اقتصاد بومی و محلی

عصر نمایشگاه- فرماندار نوشهر با اشاره به نقش نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در توسعه اقتصاد بومی و محلی، گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها به سبب اینکه با سنت‌های بومی مردم منطقه عجین است، می‌تواند از نظر اقتصادی حائز اهمیت باشد.

نقش نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در توسعه اقتصاد بومی و محلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از نوشهرآنلاین، علی شادمان در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در پارک نگین نوشهر اظهار کرد: 15 استان کشور در نمایشگاه صنایع ‌دستی و سوغات نوشهر شرکت کردند که با عرضه آثار هنری و بومی و ملی میزبان مردم نوشهر و سایر گردشگران خواهند بود.

    وی با بیان اینکه 52 غرفه برای عرضه کالا در این نمایشگاه وجود دارد، افزود: 12 غرفه آن شامل محصولات سوغات و 40 غرفه نیز صنایع‌دستی از استان‌های مختلف کشور است.

    فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع دستی نزدیک‌ترین راه دسترسی به اقتصاد مقاومتی است، بیان کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها به سبب اینکه با سنت‌های بومی مردم عجین است، می‌تواند از نظر اقتصادی حائز اهمیت باشد.

    وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان نوشهر پایتخت گردشگری استان مازندران در بخش سرمایه‌گذاری‌های در حال انجام و حتی حضور مسافرین است، این نمایشگاه می‌تواند تکمیل‌کننده این موضوع باشد.

    شادمان تصریح کرد: بسیاری از تولیدکنندگان شرکت‌کننده در این نمایشگاه افراد بومی هستند فلذا این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در جهت احیاء صنایع‌دستی بومی منطقه و درآمدزایی برای خانواده موثر باشد.

    وی ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه در نوشهر استمرار یابد و گفت: علاقمندان به هنرهای صنایع‌دستی و سوغات می‌توانند با حضور در این نمایشگاه ضمن استفاده از صنایع‌دستی و هنری مازندران از محصولات دیگر استان‌ها نیز بهره ببرند.

    فرماندار نوشهر در پایان با تاکید بر اینکه همواره نوشهر بهترین فرصت برای عرضه تولیدات صنایع‌دستی در استان است، یادآور شد: بر اساس آمارهای موجود از 14 تیر تاکنون 530هزار نفر در مدت این چهار روز تعطیلات در مجموعه‌های اقامتی نوشهر در شب اسکان یافتند که نشان از استقبال بسیار بالای مسافران و گردشگران برای گذران تعطیلات در این شهرستان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت