دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو بیان کرد

نمایشگاه ملی 'های تک' انعکاس دهنده دستاوردهای علمی و فناوری کشور

عصر نمایشگاه- دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: راه اندازی نمایشگاه دائمی ملی'های تک' در کشور، انعکاس دهنده دستاوردهای علمی و فناوری به اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

نمایشگاه ملی 'های تک' انعکاس دهنده دستاوردهای علمی و فناوری کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،  سعید سرکار اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری پیشنهاد کرده بود که نمایشگاه ملی 'های تک' شامل هزار محصول های تک در مکانی به صورت دائمی دایر شود که نه تنها مسئولان بلکه اساتید، دانشجویان و دانش آموزان نیز در این

    نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری کشور را ببینند و روحیه خودباوری در آنها ارتقا یابد و در عین حال مسئولان بلندپایه و هیات های تجاری سایر کشورها نیز ضمن بازدید از این نمایشگاه با دستاوردها و ظرفیت های کشور ما آشنا شوند.

    وی با بیان اینکه راه اندازی این نمایشگاه یک برنامه مشترک بین معاونت علمی و فناوری، شهرداری، وزارت امورخارجه و شورای عالی انقلاب فرهنگی است، افزود: امیدواریم این نمایشگاه با همکاری و توجه خاص شهرداری در آینده دایر شود.

    سرکار، در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر معرفی دستاوردهای علمی و فناوری کشور به دانشجویان اظهار کرد: عموم مردم کم و بیش از پیشرفت های علمی و فناوری کشور اطلاع دارند اما رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که دانشجویان از دستاوردهای کشور در حوزه علم و فناوری دیدن کنند و از نزدیک با پیشرفت های کشور آشنا شوند.

    وی بیان کرد: بر این اساس، سال گذشته حدود دو هزار نفر از دانشجویانی که در حوزه فناوری نانو تحصیل می کردند، با هماهنگی ستاد نانو در مدت یک هفته از دستاوردهای نانوتکنولوژی کشور در جشنواره نانو بازدید کردند.

    سرکار، یادآور شد: همچنین برنامه ریزی کرده ایم که گروه های دانشجویی 40 نفره از نمایشگاه دائمی نانو در محل ستاد بازدید کنند و هفته ای چندین بازدید برای دانشجویان برپا شود تا ظرف یک سال هزاران دانشجو با دستاوردها و پیشرفت های نانوتکنولوژی کشور آشنا شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت