مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مهارتی حرفه‌آموزان بوشهری

عصر نمایشگاه- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: همزمان با هفته ملی مهارت توانمندی‌های مهارتی حرفه‌آموزان استان بوشهر در نمایشگاهی عرضه می‌شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مهارتی حرفه‌آموزان بوشهری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، عبدالرسول کازرونی در نشست شورای اداری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی متقاضیان اشتغال و نقش کسب مهارت در ایجاد اشتغال پایدار اظهار داشت: آموزش و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر و توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار و بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات از رسالت‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای است.

    وی با اشاره به شناسایی ظرفیت‌های بازار کار در استان بوشهر تصریح کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر بدنبال آموزش نیروی انسانی کارآمد متناسب با نیاز بازار کار و ارتقا توان کارآفرینی و فرهنگ مهارت‌های جامعه است.

    کازرونی افزود: در واقع یکی از مهم‌ترین بسترهای ایجاد اشتغال در جامعه فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است و از طریق این آموزش‌ها و فراهم کردن زمینه اشتغال بسیاری از معضلات جامعه از بین می‌روند.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر به برنامه‌های هفته مهارت‌آموزی در استان بوشهر پرداخت و گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بخش دولتی و خصوصی در هفته ملی مهارت می‌تواند در اشتغال‌زایی و ارائه الگو به کارجویان نقش مهمی داشته باشد که در این راستا توانمندی حرفه آموزان استان بوشهر در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

    کازرونی با اشاره به شعار هر خانه یک کارخانه گفت: امروزه تولید بدون کارخانه و توسعه مشاغل خانگی و خرد توانسته است در کشورهای توسعه یافته نقش مهمی در اشتغالزایی به عهده داشته باشد.

    وی تاکید کرد:  در این راستا تلاش می‌شود با مشارکت و هدایت جمعی سایر دستگاه‌ها در استان، زمینه و بستر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقشار مختلف مردم را در قالب نمایشگاه مهارتی به مردم عرضه شود زیرا امروز یکی از نیازهای بازار اشتغال توجه به حوزه مهارت‌آموزی است که اهداف مربوط به اشتغال پایدار را ایجاد می‌کند.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مهارتی می‌تواند محفلی برای بروز خلاقیت‌های افراد فراهم کند خاطر نشان کرد: از آنجایی‌که موضوع اشتغال موضوعی فرا بخشی است و همه دستگاه‌ها وظیفه همکاری در این مهم را دارند و چنانچه این حلقه‌ها در کنار هم قرار گیرند، می‌توانند در تربیت نیروی ماهر موثر واقع شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت