مدیر مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد بیان کرد

نمایش توانمندی مؤسسات مردمی در حوزه تدبر در نمایشگاه قرآن‌

عصر نمایشگاه- مؤسسات قرآنی- مردمی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن، توانمندی‌های خود را در حوزه تدبر به نمایش گذاشتند.

نمایش توانمندی مؤسسات مردمی در حوزه تدبر در نمایشگاه قرآن‌
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، حجت‌السلام والمسلمین مهدی مقامی، مدیر مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد گفت: در راستای شعار بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم مبنی بر «به سوی فهم قرآن»، مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، به منظور ارائه توانمدی‌های خود در زمینه تدبر در قرآن و سیره اهل بیت(ع)، غرفه‌ای را در ایام برپایی نمایشگاه دایر کرد.

    وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال، با تحولات خوبی همراه بود، تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن از نکات مثبت و توانمندی برخوردار بود که می‌توان به توجه نهادها و مسئولان ذیربط به مسئله تدبر و فهم قرآن‌ کریم اشاره کرد.

    مهدی مقامی ادامه داد: در نمایشگاه قرآن امسال، یک جهش قرآنی در ارتباط با مفاهیم قرآنی میان قرآنیان ایجاد شد که این موضوع می‌تواند برای پیشبرد اهداف قرآنی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مؤثر باشد.

    مدیر مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد به دلایل برتر انتخاب شدن این مرکز در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، در مراسم اختتامیه نمایشگاه، مقام برتر را در میان مؤسسات قرآنی در حوزه تدبر در قرآن کسب کرد. ارائه محصولات متنوع در زمینه تدبر، پاسخگویی جامع و کامل به مراجعه‌کنندگان، فعالیت تخصصی تدبر در قرآن و حضور فعال و ثابت نیروهای قرآنی مؤسسه در زمان برپایی غرفه در نمایشگاه را می‌توان از دلایل انتخاب شایسته این مرکز دانست.

    وی به رونمایی چند کتب در حوزه تدبر در نمایشگاه اشاره کرد و اظهار کرد: در نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌ کریم، از چند اثر با موضوع «مقابله با نفاق سیاسی و تدبر در قرآن»، «تدبر در سوره صف» تألیف حجت‌الاسلام محمدحسین الهی‌زاده و «وظایف امت نسبت به قرآن و عترت(ع)» تالیف حجت الاسلام مهدی مقامی رونمایی به عمل آمد.

    گفتنی است؛ این مؤسسه تالیفات بسیار دیگری در زمینه تدبر در قرآن و اهل بیت(ع) دارد که در طول سال منتشر شده است و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت