مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان خبر داد:

آغاز هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب در اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان آغاز به کار کرده است.

آغاز هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب در اصفهان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، رسول محققیان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اظهار داشت: هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور 70 مشارکت‌کننده در دو سالن با مساحت چهار هزار و 500 مترمربع  برگزار شده است.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه تجهیزات ایمنی آتش‌نشانی نیز به شکل همزمان در حال برگزاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان است، افزود:  مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از استان‌های اصفهان، تهران، گیلان، خوزستان، خراسان، آذربایجان غربی، البرز، قزوین، فارس و یزد حضور دارند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان تاکید کرد: این نمایشگاه در زمینه‌های مرتبط با آب و فاضلاب مانند سیستم‌های تصفیه آب و انتقال آب و فاضلاب و ابزارهای مرتبط شامل مخازن آب، آب شیرین‌کن و مواد شیمیایی مرتبط، لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی‌اتیلن، سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، سیستم‌های پمپاژ، انتقال و آب‌رسانی، شبکه‌های توزیع، سیستم‌های جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه فعالیت دارد.

    وی اضافه کرد: همچنین سیستم‌های آبیاری و زهکشی، آبیاری قطره‌ای، سیستم‌های آزمایشگاهی، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ‌های صنعتی و اتصالات مرتبط، فیلترهای صنعتی و غیره از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

    به گزارش مهر، هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از 9 دی‌ماه لغایت 12 دی‌ماه از ساعت 15 تا 21 در محل دایمی نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت