رئیس اداره فرش اردبیل خبر داد

برگزاری نمایشگاه فرش دستبافت در اردبیل

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نمایشگاه فرش دستبافت سراسری استان اردبیل ۳ تا ۸ مرداد ماه در ادربیل برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فرش دستبافت در اردبیل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، میراعلا سیدی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل در تولید فرش دستبافت یکی از قطب‌های کشور است ما تلاش خواهیم کرد تا با همکاری اتحادیه فرش روستایی و صنوفی که زیرمجموعه اداره فرش استان هستند بتوانیم با هدف ارائه و نمایش توانمندی‌های صنعت فرش دستبافت و همچنین صنایع دستی دیگر حضوری قدرتمندانه در نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور داشته باشیم.

    وی افزود: قطعا همراهی اتحادیه‌ها و مجموعه‌های وابسته به اداره فرش استان با رغبت و علاقمندی و حتی تامین هزینه‌های مالی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند به طوری که ما تاکنون سابقه حضور در نمایشگاه‌های متعدد فرش و صنایع دستی را شاهد هستیم.

    رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نمایشگاه فرش دستبافت سراسری استان اردبیل 3 تا 8 مرداد ماه در ادربیل برگزار می‌شود.

    سیدی تصریح کرد: نمایشگاه فرش دستبافت استان اردبیل از 3 تا 8 مرداد ماه با حضور تولیدکنندگان و فعالان عرصه فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود و سعی‌مان بر این است در این نمایشگاه بهترین محصولات و باکیفیت‌ترین تولیدات فرش دستبافت استان را که توسط هنرمندان خلاق تولید شده است در معرض دید مخاطبان قرار دهیم.

    وی گفت: تولیدکنندگان فرش از اول شهریورماه نیز در نمایشگاه سراسری فرش حاضر خواهند شد تا بتوانند تولیدات متنوع خودشان را در این نمایشگاه ملی معرفی کنند.

    رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پیشنهاد کرد: در کنار فرش دستبافت صنایع دستی از گلیم گرفته تا جاجیم و ورنی نیز در نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر که در شهریور ماه به صورت ملی برگزار می‌شود حضور پیدا کرده و در فضای فراهم شده به راحتی بتوان تولیدات متنوع استان را به خوبی نشان داد.

    سیدی یادآور شد: در همه نمایشگاه‌های پیش‌رو تلاش جدی ما بر این است تا تولیدکنندگان توانمند بتوانند در مهلت و فرصت فراهم شده فرش اردبیل را با تنوع بافت و رنگ و نقشه‌ها و طراحی‌های متنوع معرفی کرده و زمینه انسجام‌بخشی بیشتر را در این حوزه فراهم آورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت