دیدار و مذاکره دکتر حسن زمانی با وزیر همکاری های بین المللی امارات و مدیرکل اکسپو ۲۰۲۰ دوبی

عصر نمایشگاه- دکتر زمانی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران که در راس هیات فنی و کارشناسی جهت نظارت و بازدید از پاویون کشورمان در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی و ملاقات با مسئولین اکسپو دبی ، به کشور امارات سفر کرده است، روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ با خانم مریم ابراهیم هاشمی وزیر دولت امارات در امور همکاری بین المللی و مدیر کل اکسپو ۲۰۲۰ دوبی دیدار کرد.

دیدار و مذاکره دکتر حسن زمانی با وزیر همکاری های بین المللی امارات و مدیرکل اکسپو ۲۰۲۰ دوبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، در این ملاقات که مدیران بلند پایه اکسپو 2020 دوبی نیز حضور داشتند، خانم مریم  ابراهیم هاشمی ضمن خوشامد گویی به هیات ایرانی، ایران را کشور دوست و برادر دانسته و افزود: برای حضور قدرتمند و باشکوه جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی دوبی از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.
    وزیر دولت امارات در امور همکاری بین المللی تصریح کرد: اکسپو فرصت منحصر به فردی برای گسترش روابط اقتصادی و سیاسی و فرهنگی با سایر کشور ها، بویژه جمهوری اسلامی ایران قلمداد می شود .
    خانم مریم هاشمی تاکید کرد: با کمک همدیگر و همراهی و همدلی مسئولین دو کشور به جهانیان نشان خواهیم داد که روابط دو کشور ناگسستنی و خدشه ناپذیر است و به مرور زمان سطح روابط گسترده و تحکیم خواهد یافت .
    در ادامه دکتر حسن زمانی  با قدردانی از وزیر دولت امارات از حمایت ها و تلاشهای مدیران و دست اندرکاران اکسپو 2020 دوبی در همکاری و همراهی جهت ساخت پاویون جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.
    دکتر زمانی با ارائه توضیحاتی در خصوص سطح روابط اقتصادی و تجاری دو کشور در سال‌های اخیر، پیشنهاد کرد که از  فرصت پیش آمده در اکسپوی 2020 دوبی با تشکیل کارگروه های بازرگانی و سرمایه گذاری، در جهت تحقق اهداف مورد نظر دو کشور استفاده شود.
    مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با اشاره به سطح روابط تاریخی و فرهنگی دو کشور و حضور بیش از 400 هزار ایرانی مقیم در امارات ؛ تحکیم روابط سیاسی – اقتصادی و فرهنگی دو کشور را ضروری دانست و افزود:  نباید در دام تبلیغات سوء دشمنان و بد خواهان دو کشور قرار گرفت .
    امکان بهره برداری از پاویون جمهوری اسلامی ایران بعداز اتمام اکسپو 2020 دوبی، استقبال از سرمایه گذاری در کشور ایران در حوزه صنعت نمایشگاهی و سایر زمینه های اقتصادی و دعوت از خانم مریم ابراهیم هاشمی  وزیر دولت امارات در امور همکاری بین المللی برای حضور در مراسم روز ملی کشورمان در اکسپوی 2020 دوبی و مساعدت در بهره برداری از رستوران تجهیز شده بیرونی پاویون ایران در اکسپوی دوبی از اهم موضوعاتی بود که در این ملاقات مورد بحث و مذاکره قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت