نمایشگاه‌های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید

عصر نمایشگاه- یکی از شرکت‌های فناور پلتفرم تخصصی برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه ها پیاده سازی کرده که در آن امکان تعامل بازدیدکنندگان با غرفه داران پیش بینی شده است.

نمایشگاه‌های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، نوید امیدیان، مدیر عامل این شرکت فناور با اشاره به عرضه پلتفرم تخصصی، با تاکید بر اینکه این پلتفرم برای برگزاری نمایشگاه و رویدادهای آنلاین کاربرد دارد، گفت: بر این اساس ما می‌توانیم رویدادها و نمایشگاه‌ها را به صورت مجازی برگزار کنیم.

    وی ایجاد تعامل میان بازدیدکنندگان و غرفه‌داران و برگزارکنندگان را از ویژگی‌های این پلتفرم تخصصی ذکر کرد و یادآور شد: از این طریق بازدیدکنندگان با غرفه داران به راحتی می‌توانند ارتباط برقرار و جلسه برگزار کنند، ضمن آنکه بازدیدکنندگان امکان شرکت در کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی را دارند.

    امیدیان ادامه داد: علاوه بر آن غرفه داران از طریق بستر این پلتفرم می‌توانند با ساختار بصری مناسب اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

    مدیر عامل این شرکت با تاکید بر اینکه این پلتفرم به صورت چند زبانه طراحی و پیاده سازی شده است، اظهار کرد: تاکنون دو نمایشگاه برای پتروشیمی ایران و وزارت نیرو برگزار کرده‌ایم و در این نمایشگاه‌ها شرکت کنندگان خارجی نیز حضور یافتند و با شرکت‌های ایرانی تعامل برقرار کردند.

    وی با اشاره به مزایای رقابتی این پلتفرم تخصصی، گفت: این پلتفرم به معنای واقعی هویت پلتفرمی را رعایت می‌کند، به این صورت که وقتی کاربر وارد آن می‌شود و گفت‌وگو و یا جلسه‌ای را هماهنگ می‌کند، اطلاعات آن را در پروفایل و اکانت کاربردی خود می‌تواند مشاهده کند.

    به گفته وی این امر موجب می‌شود که کاربر در همه رویدادها و نمایشگاه‌هایی که شرکت می‌کند، اطلاعات آن در دسترس باشد.

    امیدیان اضافه کرد: پیاده سازی صفحه نمایشگاه‌ها در این پلتفرم بر اساس تصویر ایزومتریک است که موجب می‌شود کاربر در کمترین زمان ممکن غرفه، فرد و یا محصول مورد نظر را بیابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت