مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر مطرح کرد؛

برگزاری نمایشگاه محصولات زنان سرپرست خانوار در دهه کرامت

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از برگزاری نمایشگاه فروش محصولات زنان سرپرست خانوار به مناسبت دهه کرامت در تاریخ ۱۸ تا ۲۵ خرداد خبر داد.

برگزاری نمایشگاه محصولات زنان سرپرست خانوار در دهه کرامت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، سید علی مفاخریان در نشست با مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرداری در راستای اجرای قانون بهبود کسب و کار اظهار کرد: شرکت ساماندهی فضای روز بازارها یا بازارچه‌ها را برای فروش محصولات در اختیار دارد که می‌تواند سهمیه‌ای برای زنان سرپرست خانوار اختصاص دهد. این فضاها می‌تواند در مقیاس محلی یا کلان‌تر باشد.

    وی ادامه داد: علاوه بر این، ظرفیت‌هایی برای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی یا موضوعی وجود دارد که از جمله آنها می‌توانیم به بوستان ولایت یا مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران اشاره کنیم که زیرساخت‌های کافی برای برگزاری نمایشگاه در آنجا فراهم شده است.

    مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برپایی نمایشگاه‌ها، اظهار کرد: مراکز خرید و فروش خودرو و بوستان ولایت به دلیل سرباز بودن و امکان رعایت فاصله اجتماعی می‌تواند فضای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه دهه کرامت باشد.

    مفاخریان در پایان تصریح کرد: برای برگزاری نمایشگاه فروش محصولات زنان سرپرست خانوار در هفته کرامت از تاریخ 18 تا 25 خرداد ماه باید اطلاع‌رسانی گسترده صورت بگیرد تا از این فرصت به بهترین شکل استفاده شود.

    زهرا بهروز آذر، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران نیز با تاکید به تکلیف شهرداری تهران برای اختصاص فضای کسب و کار به زنان سرپرست خانوار گفت: در برنامه ششم توسعه هر نهادی وظیفه‌ای برای حمایت از کسب و کار زنان سرپرست خانوار دارد و تکلیف شهرداری اختصاص فضا برای این افراد است.

    وی درباره برپایی نمایشگاه فروش محصولات زنان سرپرست خانوار به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: 450 نفر از زنان سرپرست خانوار متقاضی شرکت در نمایشگاه که اکثریت آنان تولید کننده محصولات هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت