پاویون شرکت‌های دانش بنیان در اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

عصر نمایشگاه- پاویون شرکت‌های دانش بنیان در اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور فناوران، شرکت‌ها و علاقه‌مندان در محل دائمی ‌نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شد.

پاویون شرکت‌های دانش بنیان در اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، در این نمایشگاه که از 18تا 21 تیرماه جاری برپا شده است، 20 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری به نمایش محصولات و عرضه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

    این پاویون با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در اولی نمایشگاه اختصاصی اوراسیا دایر شده است.

    اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران با حضور کارآفرینان، بازرگانان و تولیدکنندگان از ایران، روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان در عالی ترین سطح شرکت کننده در حوزه های کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع دستی، فرش،مهندسی، تجهیزات اتومبیل، تجیزات پزشکی، دارو، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، شهرسازی، فناوری های علمی و اتکارات صنعتی، فرهنگی، لجستیک برپا شده است .

    محصولات ارایه شده در پاویون اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا به این شرح است:

    تشخیص هویت بیومتریک

    محصول ارایه شده یک شرکت دانش بنیان شامل تشخیص هویت بیومتریک و زنده بودن کاربر به صورت آنلاین تحت وب است، دوفاتکتور بیومتریک شامل تصویر چهره و اثرانگشت جهت احراز و تشخیص زنده بودن کاربر است.

    این محصول به صورت سرویس تحت وب خدمت‌رسانی می‌کند، در بخش تشخیص بودن کاربر، یک برنامه تعاملی برای مدت کوتاهی فیلم گرفته و سامانه به صورت خودکار در کمتر از 50 ثانیه نتیجه زنده بودن را اعلام می‌کند. در خصوص تشخیص هویت فرد، تصویر چهره به صورت تکی یا به همراه اثرانگشت اخذ شده و به سرور بیومتریک جهت مقایسه با نمونه‌های ذخیره شده از قبل برای فرد مورد نظر ارسال می‌شود.

    مدیریت هوشمند ساختمان
    محصول عرضه شده یکی دیگر از شرکت های دانش بنیان شامل پلتفرم مدیریت هوشمند ساختمان BMS است که شامل مجموعه‌ای از سخت‌افزارها و نرم‌افزارها جهت هوشمندسازی یکپارچه ساختمان‌هایی با کاربری‌های متنوع مسکونی، تجار، اداری، مهدکودک، کارخانه، بیمارستان، فرودگاه، دامداری، انبار، گلخانه، موتورخانه و دیتاسنتر با قابلیت پیاده‌سازی مقیاس پذیر است. پشتیبانی از پروتکل‌های استاندارد صنعتی Modbus، Bacnet،SNMP  و  KNX ، پیاده‌سازی در بسترهای باسیم و بیسیم RF و تنوع محصولات برای طراحی و شخصی‌سازی در کاربری‌های متفاوت با مقیاس‌های مختلف، از ویژگی‌های این پلتفرم است.


    مدیریت زنبورستان
    محصول ارایه شده یک شرکت دانش بنیان شامل سیستم «بیدار» است که یک راهکار مبتنی بر اینترنت اشیاء برای محافظت از کندوهای زنبور عسل و افزایش بهره‌وری و تولید آنها است.

    این سیستم از دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزارتشکیل شده که بخش سخت‌افزار داخل کندو قرار گرفته و اطلاعات دما، رطوبت، صدا و وزن قاب‌ها را جمع‌آوری می‌کند. همچنین با استفاده از هیتر، دمای داخل کندو را کنترل می‌کند.


    ویدئولارینگوسکوپ
    محصول ارایه شده شامل ویدئولارینگوسکوپ است که از این وسیله جهت تعبیه راه هوایی پیشرفته در بیماران نیازمند بیهوشی عمومی ‌و تهویه مصنوعی ریه‌ها در بیماران نیازمند احیا قلبی و ریوی استفاده می‌شود.

    این وسیله جهت آموزش لوله‌گذاری داخل تراشه بیماران برای گروه‌های مختلف پزشکی کاربردی بوده و نقش موثری در کاهش عوارض حاصل از لوله‌گذاری تراشه از طریق لارینگوسکوپ‌های معمولی دارد.


    کارت‌خوان validatorSA-V5
    محصول ارایه شده این شرکت شامل کارت‌خوان validatorSA-V5 است؛ یک دستگاه قابل حمل با قابلیت اسکن بارکد 2D و کارت خوانEMV. این دستگاه برای استفاده مداوم توسط کارگران در صنعت پرداخت و حمل و نقل عمومی‌و بازار تدارکات طراحی شده است. این شرکت با توجه به نیاز سازمان‌های حمل‌ونقل عمومی، طراح، تولیدکننده و ارائه‌دهنده راهکارهای پایدار و مقرون به صرفه در این حوزه است.


    گرمکن‌های منعطف نانویی
    محصول ارایه شده شرکت دیگر دانش بنیان شامل گرمکن‌های منعطف نانویی است که قابلیت ثابت نگه داشتن دمای بدون استفاده از کنترل کننده‌های دیگر را داراست. از دیگر ویژگی‌های بارز این گرمکن‌ها می‌توان به قابل شست‌وشو بودن و گرم شدن طی چند ثانیه نیز اشاره کرد. محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل «گرمکن لباس»،«گرمکن کمر و شکم بانوان» و «گرمکن آینه حمام» اســت. گرمکن لباس، کمر و شکم بانوان با استفاده از پاوربانک تولید گرمایی مطبوع کرده و گرمکن آینه با اتصال به برق شهر مانع ایجاد مه بر روی آینه می‌شود.

    ژنراتور نانو حباب‌ساز
    محصول ارایه شده این شرکت دانش بنیان ژنراتور نانو حباب‌ساز است که سری نانوکس از محصولات موسسه سامان سرمایه، نانو ژنراتورهای تولید نانو حباب‌های گازی هستند. سیستم‌های طراحی شده قابلیت انواع نانو حباب‌های گازی بسته به نیاز مشتری را دارند.


    اسپکتروفوتومتر(فرابنفش، مرئی، مادون قرمز)
    محصول ارایه شده از دیگر شرکت های دانش بنیان  شامل اسپکتروفوتومتر(فرابنفش، مرئی، مادون قرمز) است که به صورت تمام اتوماتیک و مانیتوردار در ایران و با ظرفیت 2 الی 16سل ساخته شده است و قابلیت طیف‌گیری همزمان در ناحیه فرابنفش، مرئی و همچنین فروسرخ را داراست. سنجش شدت، جذب، عبور و کنترل شدت منبع تابش و حساسیت آشکارسازی از مزایای مهم و کاربردی این دستگاه است.

    یاتاقان‌های تراست
    محصول عرضه شده شامل یاتاقان‌های تراست که از طراحی پروفایل ثابت برای کاربردهایی با نیروهایی کم و از راه حل‌های پیشرفته تبلت پد برای نیروهای بالا و سرعت‌های بالا استفاده می‌شود. مجموعه صافات انرژی طیف گسترده ای از یاتاقان‌های تراست را برای فراهم کردن راه حل بهینه بدون توجه به کاربرد ارائه می‌دهد.


    دستگاه خشک‌کن ایستاده
    این محصول هم شامل دستگاه خشک‌کن ایستاده است که دارای قابلیت‌هایی مانند رعایت عمل tempring ، مصرف سوخت و برق پایین، زمان کمتر برای خشک کردن محصول، تاییدیه سازمان بهینه‌سازی سوخت کشور، راندمان بالای خشک‌کن در ازای انرژی مصرفی سوخت و برق پایین و جداسازی گرد و غبار از محصول نهایی است.

    اولترافریزر آزمایشگاهی منفی 86 درجه سانتیگراد
    محصول ارایه شده یک شرکت دانش بنیان شامل اولترافریزر آزمایشگاهی منفی 86 درجه سانتیگراد است که برای نگهداری نمونه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی و در پژوهشکده‌های تحقیقات ژنتیک، بیولوژیک، بیوتکنولوژی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی صنایع پزشکی، کشاورزی، غذایی و دارویی کاربرد دارد.

    ویلچر کربوران

    محصول تولیدی شامل ویلچر کربوران است که در کلاس ویلچرهای فعال(اکتیو) سبک وزن ساخته شده با استفاده از فناوری پیشرفته الیاف کربن قرار دارد. وزن کل این محصول در حدود هشت و نیم کیلوگرم بوده و قدرت مانور و رانش آن قابل مقایسه با نمونه‌های روز موجود در بازار اروپا و آمریکا است.

    رنگ‌های طبیعی برای مصرف غذایی و دارویی
    محصول ارایه شده شامل رنگ‌های طبیعی برای مصرف در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و نساجی است که مشتمل بر کورکومین از زردچوبه(رنگ زرد)، آنتوسانین از گلبرگ زعفران و چای ترش به رنگ قرمز(رنگ قرمز)، کلوروفیل از سبزینه گیاهان(رنگ سبز)، بیکسین و نوربیکسین از دانه آناتو(رنگ نارنجی)، بتاسیانین از چغندر لبویی(رنگ قرمز)، لیکوپن از گوجه فرنگی(زنگ قرمز) و کارتاموس از گلرنگ(رنگ زرد) است.


    تبلت دانش‌آموزی TN618
    محصول عرضه شده شامل تبلت دانش‌آموزی TN618 است. با توجه به رشد روزافزون فناوری، توسعه شبکه‌های انرژی و فرصت‌های دورکاری نیاز به محصولات دیجیتال مانند تبلت در دنیای امروز هر لحظه روبه افزایش است. این تبلت مدل TN618 محصول جدید این شرکت دانش بنیان برای استفاده روزمره است. صفحه نمایش 8 اینچ  FHD با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و حافظه داخلی 32 گیگابایت، در کنار وزن کم و داشتن باتری mAh1500 از ویژگی‌های این محصول است.


    سامانه مانیتورینگ تجهیزات پست‌های برق
    محصول این شرکت شامل سامانه مانیتورینگ تجهیزات پست‌های برق است. محصول (Critical Asset Monitoring)Cam  تحت شبکه‌های حسگر بی‌سیم برای بررسی مستمر مقادیر دما، دود، صدای غیرمتعارف در فیدرهای 20 کیلووات پست‌های انتقال و فوق توزیع طراحی شده است. همچنین بررسی حضور افراد مجاز و غیرمجاز و مشاهده زمان حضور آنها از دیگر مزایای این سامانه است. هدف این سامانه ایجاد محیط ایمن برای بهره‌برداران و پیشگیری از خسارت وارده به تجهیزات در اثر وقوع احتمالی اتصال ناقص در بریکرهای مربوطه و امنیت فیزیکی پست‌ها است.

    گلوله سیلپبس آسیا برای تولید مواد معدنی

    این محصول شامل گلوله سیلپبس آسیا است که در تولید موادمعدنی، استخراج فلزات، تولید موادپودری، تولید سیمان و... به طور وسیعی از عملیات خردایش و پودرکردن مواد استفاده می‌شود و معمولا این کار در دستگاه‌های استوانه‌ای شکلی به نام آسیا (BALLMILL) انجام می‌گیرد. در این دستگاه‌ها حرکت غلطشی و ضربات فرکانسی گلوله یا سیلپبس به مواد، اعمال شده و آنها را خرد می‌کنند. آسیای گلوله‌ای معمولا برای خرد کردن مواد در حد میکرون و یا به عبارت بهتر تولید مواد پودری (powder) مانند سیمان به‌کار می‌رود.

    ویلچربرقی پله‌رو تجهیزی الکترومکانیکی
    محصول ارایه شده این شرکت شامل ویلچربرقی پله‌رو تجهیزی الکترومکانیکی است که با کمک آن می‌توان افراد معلول را به آسانی در پله جابجا کرد. استاندارد جهانی ایمنی عمومی ‌الکتریکی و EMC، قابلیت حمل بیمار تا وزن 120 کیلوگرم، سرعت حمل 15 پله در دقیقه، وزن کلی 32 کیلوگرم، امکان دمونتاژ آسان و قابل حمل با خودرو، کمربند ایمنی، باطری قابل شارژ، یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از ویژگی‌ها و مزایای این محصول است.

    پانل‌های سبک بتنی والکریت
    محصول ارائه شده این شرکت شامل والکریت است که پانل‌های سبک بتنی والکریت است که با ساختار کامپوزیت و مسلح با الیاف پلیمری و مینرال با استفاده از فیلرهای ریزمقیاس و بهره‌گیری از دانش روز دنیا بدون نیاز به مش فولادی، مقاومت فشاری و خمشی بالایی را دارا هستند. ابعاد پانل‌ها 120×57 سانتیمتر بوده و جهت استفاده برای دیوارهای خارجی و داخلی ساختمان‌ها بسیار مناسب هستند. مقاومت در برابر زلزله و آتش، وزن سبک، عایق بودن در مقابل صوت، حرارت و برودت، سرعت اجرای بالا، کاهش وزن سازه و بهینه‌سازی فضاهای داخلی از جمله مزیت‌های این محصول است.

    مودم تک سیم کارته ML141Pulse
    محصول ارایه شده شامل مودم تک سیم کارته ML141Pulse است که مودم LeanoTekML141 یکی از محصولات ESM است که از همه اپراتورهای تلفن همراه در سراسر کشور پشتیبانی می‌کند. این مودم بیسیم با استفاده از چیپست‌های با کیفیت در سراسر جهان ساخته شده و از آنتن و سرعت قابل قبولی برخوردار است. مودم LEANOTEK4G به شما یک راه‌حل اتصال LTE ساده برای دستگاه‌هایتان می‌دهد.

    فلومترالتراسونیک برای اندازه‌گیری‌ها
    این محصول شامل فلومترالتراسونیک است که می‌تواند در طیف گسترده‌ای از اندازه‌گیری‌ها بکار گرفته شود. این دستگاه دارای IP67 حفاظت در مقابل گرد و غبار در آب است. از این دستگاه می‌توان در کاربردهای متفاوتی چون مایعات بسیار خالص، آب، مایعات شیمیایی، فاضلاب خام، آب‌های بازیافتی، آب رودخانه، پساب گیاهان و... استفاده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت