حضور خانه کتاب و ادبیات ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیجریه

عصر نمایشگاه- خانه کتاب و ادبیات ایران در بیستمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیجریه که برای نخستین‌بار به صورت ترکیبی (فیزیکی و مجازی) برگزار می‌شود، حضور دارد.

حضور خانه کتاب و ادبیات ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیجریه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، بیستمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیجریه برای نخستین‌بار به صورت ترکیبی (فیزیکی و مجازی)، با تمرکز بر موضوع زنان و با شعار «بیداری قدرت نهفته بانوان در جهت رشد و تعالی اکوسیستم کتاب» از روز پنجم مردادماه 1400 آغاز به کار کرد و تا هفتم مردادماه نیز ادامه دارد.

    بیستمین دوره از این نمایشگاه به منظور افزایش سطح رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای اولین‌بار در مرکز رویدادهای جزیره ‌ویکتوریا ایالت لاگوس برگزار می‌شود. همچنین، برای نخستین‌بار تمامی برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیجریه با هدف توانمندسازی زنان در عرصه ‌کتاب برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به سخنرانی خانم بدور القاسمی رئیس انجمن ناشران (IPA) اشاره کرد.

    خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیجریه حضور دارد و به معرفی کتاب‌های برگزیده حوزه‌های مختلف صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

    شایان ذکر است در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیجریه به هر شرکت‌کننده امکاناتی برای نمایش کاتالوگ و کتاب اختصاص داده شد. همچنین در این نمایشگاه فضایی برای گفت‌وگوی شرکت‌کنندگان با یکدیگر و برگزاری جلسات با هدف ایجاد شبکه‌ای حرفه‌ای از ناشران و آژانس‌های ادبی بین‌المللی فراهم شده است.

    از جمله برنامه‌های جنبی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیجریه می‌توان به برگزاری کنفرانس‌ها و برنامه‌هایی در خصوص جدیدترین خبرهای صنعت نشر جهان، کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف صنعت نشر و نیز گفت‌وگوهای آنلاین اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت