امضای تفاهم‌نامه با شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی برای اکسپوی دبی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی از امضای تفاهم‌نامه ای با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی درباره انجام تمامی امور مربوط به سه حوزه وزارتخانه در اکسپوی دبی خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه با شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی برای اکسپوی دبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گفت: طبق این تفاهمنامه تمامی اقدامات و مسائل مربوط به سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه اکسپو دبی 2020_2021 تحت نظارت و اختیار وزارتخانه انجام می‌شود.

    او افزود: در این دوره وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعال‌تر و مؤثرتر از دوره‌های گذشته ظاهر خواهد شد. با پیگری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته از سوی ما تمامی امورات مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور به وزارتخانه به‌عنوان متولی اصلی این سه حوزه واگذار شد و در نمایشگاه اکسپو دبی نیز اقدامات براساس تفاهمنامه مذکور انجام می‌شود.

    نیکزادفر با اشاره به رویکرد برنامه‌ریزی‌ها برای حضور در اکسپو دبی بیان کرد: مقابله با ایران هراسی، نمایش پتانسیل‌های جذاب و منحصر به‌فرد میراث‌فرهنگی، طبیعی و ناملموس کشور، معرفی زیر ساخت‌های گردشگری کشور از جمله گردشگری سلامت، معرفی استارت‌آپ‌های فعال در سه حوزه، همچنین نمایش و فروش دست ساخته‌های غنی و سنتی صنایع‌دستی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای حضور در این رویداد بین‌المللی است.

    مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی تصریح کرد: بر همین اساس برنامه‌ریزی برای تمامی استان‌های کشور صورت پذیرفته و به‌طور متوسط هر ده روز دو استان در دبی حضور خواهند داشت که البته این زمان به نسبت محتوای استان‌ها متغیر خواهد بود.

    او در پایان از تمامی فعالان و خانواده بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که آمادگی حضور در این المپیک بزرگ فرهنگی را دارند دعوت کرد که با مراجعه به ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خود یا به حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی پیشنهادها و امکانات خود را معرفی و مطرح کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت