اکسپو فرصت طلایی برای تعاملات تجاری است

عصر نمایشگاه- شروع فعالیت تورهای تجاری برای اکسپو ۲۰۲۰ فرصتی بی نظیر برای ورود تجار و بازرگانان به تجارت جهانی است.

اکسپو فرصت طلایی برای تعاملات تجاری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، برگزاری اکسپوی 2020 در دبی که برای نخستین بار خاورمیانه را میزبان این رویداد بزرگ تجاری، فناورانه، علمی و فرهنگی نموده است موجب سرازیر شدن سیل گردشگران، تجار و صاحبان صنایع از سرتاسر جهان به این منطقه خواهد شد.

    محمد ولی، مدیر اجرایی اعزام تورهای تجاری هدفمند برنامه ریزی شده توسط جمعی از آژانس های بخش خصوصی با اعلام این مطلب، وقوع این امر را نشانه آغاز دوباره روند عادی زندگی و فعالیت های اقتصادی در جهان دانست و خواستار همراهی و همدلی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی کشورمان از این موقعیت شد.

    وی یکی از مهمترین راه های بهره برداری از فرصت پیش آمده را حضور هدفمند و پرشمار تجار، صاحبان صنایع، حوزه های صنایع خلاق، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های ایرانی در قالب هیات های تخصصی دانست و این اعزام ها را در کنار حضور قدرتمند پاویون ایران ضروری خواند.

    این فعال بخش خصوصی از برنامه ریزی برای بهره مندی حداکثری مشارکت کنندگان در این هیات ها خبر داد و برگزاری نشست های تجاری برنامه ریزی شده و موثر در حوزه های تخصصی با حضور طرف های تجاری خارجی را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای گروه های تجاری اعزامی اعلام نمود.

    وی اضافه کرد در راستای ارایه خدمات ویژه به مشارکت کنندگان در گروه های اعزامی، مذاکرات، مکاتبات و اطلاع رسانی به اتاق های بازرگانی، سفارتخانه ها و پاویون های کشورهای دیگر صورت گرفته و زمینه حضور طرف های تجاری متناسب با حوزه های تخصصی اعلام شده در بخش های مختلف کالا و خدمات فراهم گردیده است.همچنین برگزاری چندین فروم و رویداد تخصصی در حوزه های مختلف استارت آپی و صنایع خلاق در زمان اعزام گروه های تخصصی در دست اقدام است که برنامه های آن بزودی اعلام میگردد.

    محمد ولی هدف مجموعه آژانس های مسافرتی مجری این پروژه را کمک به ایجاد فضای مناسب برای ورود فعالان تجاری حوزه های مختلف به بازارهای بین المللی و جذب شرکا و سرمایه گذاران خارجی برشمرد و از مسئولان برگزاری پاویون ایران خواست پیشنهاد یاری بخش خصوصی را برای حضور پررنگ فعالان اقتصادی ایران در بزرگترین رویداد جهانی سال جاری پذیرا باشند.

    این کارشناس تجاری تاکید کرد که اکسپوی دبی اولین رویداد جهانی است که دولت سیزدهم با آن مواجه خواهد شد و میتواند سنگ محکی باشد برای سنجش عیار مدیریتی دولت جدید در عرصه تجارت و تعاملات بین المللی و ترمیم چهره ناپسند ساخته شده توسط دشمنان داخلی و خارجی ایران که البته مورد استقبال مخالفین دولت و کشور قرار نخواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت