هفته آینده؛

ششمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با هدف بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، ۲۹ و۳۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از وزارت نیرو، این دوره از نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران 29 و 30 آبان‌ماه توسط انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود. این کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی با هدف بررسی چالش‌های پیش روی توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و ارائه راهکارهای بهبود فضای کسب و کار این حوزه در دوران کرونا و تحریم برگزار خواهد شد.

    از مهم‌ترین موضوعات مطروحه در این رویداد بین‌المللی می‌توان به بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، بررسی چالش بازار انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور و راهکارهای برون رفت از وضع فعلی، روش‌های نوین تأمین مالی و حضور صنایع بزرگ در سرمایه‌گذاری نیروگاه‌های تجدیدپذیر جهت تأمین برق، سیاست‌های بومی‌سازی صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر و بررسی روند توسعه تکنولوژی انرژی‌های تجدیدپذیر در دنیا با حضور سخنرانان داخلی و خارجی می‌توان اشاره کرد.

    با توجه به لزوم ایجاد بستری مناسب جهت معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کشور با حمایت وزارت نیرو، ساتبا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دیگر سازمان‌های مربوطه، جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر توسط انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران طراحی شده و در افتتاحیه ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، به فعالان برتر و منتخب این حوزه در سطوح زیر اعطا خواهد شد.

    این جایزه با هدف ایجاد انگیزه و تحرک برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، ترویج و ارتقای آگاهی جامعه در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، تقدیر از نمونه‌های موفق کشوری توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و کمک به شکل‌گیری و تکمیل اکوسیستم انرژی‌های تجدیدپذیر با حضور نقش‌آفرینان این حوزه برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت