امروز همزمان سه نمایشگاه بین المللی گشایش یافت

عصر نمایشگاه- تهران میزبان گشایش همزمان سه نمایشگاه بین المللی طی امروز شنبه ۱۲ دی ماه است.

امروز همزمان سه نمایشگاه بین المللی گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سومین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته ؛ نهمین نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاههای زنجیره ای و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کنند.

    در نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته 95 شرکت داخلی در فضای نمایشگاهی به وسعت 6 هزار مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید انواع آجیل و خشکبار، سبزیجات، انواع خرما، کشمش، میوه های خشک، انواع چاشنی ها، ماشین آلات و خدمات و تجهیزات وابسته را در معرض دید عموم قرار می دهند.

    در نهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاههای زنجیره ای 63 شرکت ایرانی و 1 شرکت خارجی به نمایندگی از 6 کشور فعال در این صنعت شامل اتریش، انگلستان، تایوان، ترکیه، چین و کره حنوبی در فضایی به مساحت بیش از 7300 متر مربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی، دستگاههای pos ، ماشین های اداری و فروشگاهی، تجهیزات انبار داری، نرم افزارهای فروشگاهی، رستورانی و ... را به معرض نمایش گذاشته اند.

    در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته نیز 300 شرکت ایرانی و 33 شرکت خارجی از 11 کشور شامل آلمان، اسپانیا، امارات متحده عربی، ایتالیا، بلژیک، تایوان، ترکیه، سریلانکا، چین، هنگ کنگ و کره جنوبی در فضایی به متراژ 21 هزار مترمربع حضور دارند که در زمینه تبلیغات( محیطی ، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای) -  تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی- خدمات تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش- نرم افزارهای آموزشی و نشریات -  تجهیزات و خدمات صوتی و... فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان ارایه می کنند.

    این سه نمایشگاه تا روز سه شنبه 15 دی برقرار است و از ساعت 9 صبح لغایت 5 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان و متخصصان گرامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت