ایران تلکام در آستانه تولدی دوباره

عصر نمایشگاه- نمایشگاه ایران تلکام ۱۴۰۰ در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدائی ها در فضائی به وسعت تقریبی ده هزار مترمربع با حضور شرکتهای زیرساختی این حوزه مهم و در قالب ارائه تخصصی خدمات و دستاوردهای نوین و انجام مذاکرات B۲B با شعار مخابرات، تحول دیجیتال، توسعه پایدار از تاریخ ۲ لغایت ۵ دیماه برگزار خواهد شد.

ایران تلکام در آستانه تولدی دوباره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا.ایران، لادن ملکی مدیر اجرایی شرکت پالار سامانه مجری برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات ،فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه با اعلام این مطلب افزود: بدون شک حضور مجدد پر رنگ و پر بارتر از دو سال گذشته شرکتهای این حوزه بویژه شرکت مخابرات ایران بعنوان شرکت مادر تخصصی صنعت مخابرات کشور و اپراتورهای مطرح کشور همراه اول و ایرانسل و صندوق نوآوری و شکوفایی بر غنای این رویداد مهم ICT کشور خواهد افزود.

    وی همچنین اذعان داشت : شرکتها و دست اندرکاران فعال این حوزه پس از یک وقفه دوساله ناشی از پاندمی جهانی بیماری کووید ١٩ در قالب مشارکت یا بازدید با شوری مضاعف به استقبال این نمایشگاه می روند.

    ملکی ادامه داد: همانطور که از شعار این نمایشگاه نیز بر میاید صنعت مخابرات پشتوانه تحول در عرصه دیجیتال و نهایتا به توسعه پایدار خواهد انجامید. از این مهم نیز نمی توان غافل شد که حوزه ICT در عصر حاضر موتور محرکه و پویائی بخش کلیه بخشهای صنعتی، تجاری و بازرگانی است و از اهمیت استراتژیکی برخوردار است.

    به گفته ایشان تولد مجدد این رویداد مهم پس از دوران دوساله قطعاً با رویکرد تخصصی خود نقطه عطف و بسیار ارزشمندی در  اثر بخشی بر رویدادهای مشابه و سالهای آتی خواهد بود.

    شایان ذکر است، همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی مخابرات، کارگاههای آموزشی ویژه متخصصین نیز در محل نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد. در عین حال حفظ و رعایت پروتکلهای بهداشتی در سرلوحه وظایف و اقدامات شرکت سهامی نمایشگاهها، برگزار کنندگان، حامیان و شرکت کنندگان این نمایشگاه تخصصی قرار خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت