رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

عصر نمایشگاه- رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به تعیین زمان جدید برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه‌ ملی فولاد ایران، رویداد مذکور را با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی و در راستای بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های داخلی زنجیره آهن و فولاد کشور از سنگ آهن تا محصول نهایی خواند.

برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، طبق اعلام انجمن تولیدکنندگان فولا ایران، بهرام سبحانی با بیان اینکه سومین جشنواره و نمایشگاه‌ ملی فولاد ایران قرار بود در خردادماه سال جاری برگزار شود اما با عدم موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا به تعویق افتاد، اعلام کرد: این جشنواره و نمایشگاه که با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی و در راستای بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های داخلی زنجیره آهن و فولاد کشور از سنگ آهن تا محصول نهایی تعریف شده است، پس از واکسیناسیون عمومی صورت گرفته و با توجه به پایداری نسبی وضعیت کنترل کرونا، با کسب مجوزهای لازم و در صورت مساعد بودن شرایط، به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) و همچنین پخش زنده تلویزیونی از 19 تا 21 بهمن ماه سال جاری و مقارن با دهه مبارک فجر در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

    رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران که رئیس سومین جشنواره ملی فولاد ایران نیز خواهد بود، خاطر نشان کرد: این رویداد با هدف کاهش نیاز ارزی در تامین قطعات و تجهیزات، دانش فنی و مهندسی و مواد مصرفی مورد نیاز از طریق ارائه فرصت‌های بومی سازی و ساخت داخل برگزار خواهد شد که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در آن مشارکت دارند.

    وی در رابطه با جزئیات این جشنواره و نمایشگاه‌ گفت: در سومین جشنواره فولاد علاوه بر نمایشگاه اختصاصی، پنل تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، به میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره فولاد با حضور مقام‌ها و مدیران صنعتی و معدنی کشور پرداخته خواهد شد.

    سومین جشنواره ملی فولاد با حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران شرکت‌های فولادی و معدنی کشور برگزار می‌شود و تامین‌کنندگان داخلی برگزیده مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. مشارکت کنندگان و متقاضیان جهت ثبت‌نام یا دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت Events.steeliran.org مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت