سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب منصوب شد

عصر نمایشگاه- علیرضا زاکانی شهردار تهران در حکمی عباس تقدسی نژاد را به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب منصوب کرد.

سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب منصوب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، در بخشی از این حکم آمده است: امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام با بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت های تخصصی، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

    پیش از این محمدرئوف قادری مسئولیت این مجموعه را برعهده داشت.

    به گزارش ایرنا، مجموعه نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب، عظیم ترین طرح نمایشگاهی کشور است که با هدف ایجاد مرکز تجارت جهانی ایران در فازهای مختلف ساخته و در حال توسعه است.

    با توجه به معضل ترافیک سنگین ایجاد شده در معابر اطراف نمایشگاه های سطح شهر تهران و با هدف تجمیع خدمات نمایشگاهی در محیطی تخصصی و روزآمد، شورای اسلامی شهر تهران در سال 1384 طی مصوبه‌ای شهرداری تهران را مأمور تهیه طرح احداث مجموعه نمایشگاه های بین‌المللی شهر آفتاب کرد.

    پس از مطالعات اولیه، زمین پروژه با مساحتی بالغ بر 138 هکتار در حاشیه بزرگراه خلیج فارس در مکانی با دسترسی‌های مناسب (تاکسی، اتوبوس، ون و مترو) تعیین و طراحی سازه‌های نمایشگاه از سال 1385 تا 1387 به انجام رسید.

    پس از طی مراحل تأیید طرح و تأمین مالی پروژه، پیمانکار ساختمانی از سال 1390 عملیات احداث را آغاز و همزمان با افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 95 فاز یک مجموعه به بهره برداری رسید.

    هم اکنون نمایشگاه شهرآفتاب ظرفیت پذیرش 400 هزار بازدیدکننده را دارد که مسیرهای دسترسی به این مجموعه از طریق بزرگراه های خلیج فارس، شهید تندگویان، شهید محلاتی و نیز خطوط یک و سه مترو تأمین می‌شود همچنین خطوط مختلف تاکسی و اتوبوس از میادین اصلی شهر، بازدیدکنندگان را به نمایشگاه انتقال می‌هند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت