برگزاری نمایشگاه مجازی بین‌المللی با پلتفرم ایرانی دانش‌بنیان‌ها

عصر نمایشگاه- پلتفرم نمایشگاه مجازی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان این امکان را برای غرفه‌داران فراهم می‌کند تا آخرین محصولات و خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان از سراسر جهان به صورت مجازی عرضه کنند.

برگزاری نمایشگاه مجازی بین‌المللی با پلتفرم ایرانی دانش‌بنیان‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، ناصر محمودی، مدیر عامل این شرکت تعاونی دانش‌بنیان با اشاره به پیاده سازی پلتفرم نمایشگاه مجازی، گفت: نمایشگاه مجازی این امکان را برای غرفه‌داران فراهم می‌کند تا انواع کلیپ‌های ویدئویی، گالری عکس، اطلاعات متنی، اینفوگرافی و انواع کاتالوگ و بروشور با امکان دانلود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

    وی ادامه داد: در این پلتفرم بازدیدکنندگان به راحتی می‌توانند تنها با یک کلیک از طریق رایانه و یا تلفن همراه خود از نمایشگاه بازدید کنند. استفاده از پلتفرم نمایشگاه مجازی یکی از بهترین فرصت‌ها برای صاحبان کسب و کار است تا با بهره‌گیری از فناوری به‌روز اطلاع‌رسانی چندرسانه‌ای محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان عرضه کنند.

    به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، محمودی با بیان اینکه مخاطبان در هر زمان و مکان در این پلتفرم می‌توانند محصولات یا خدمات کسب و کارها و مشاغل را مشاهده و بررسی کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند، خاطر نشان کرد: در نمایشگاه مجازی امکان حضور تعداد بیشتری از مشتریان، ثبت کلیه فعالیت‌های بازدیدکنندگان و ارائه آن به غرفه‌داران، امکان فعالیت برای مدت طولانی‌تر و فراهم بودن امکانات مختلف در یک پلتفرم جهت تعامل بهتر با دیگر شرکت کنندگان فراهم شده است.

    این مدیر حوزه دانش‌بنیان با اشاره به این‌که در توسعه پلتفرم نمایشگاه مجازی از هیچ ماژول آماده‌ای استفاده نشده، گفت: تمامی امکانات و قابلیت‌های این سامانه تحت وب از پایه کدنویسی شده و این باعث می‌شود محصول قابلیت توسعه و سفارشی‌سازی داشته باشد. همچنین از مزایای دیگر این محصول می‌توان به پنل جداگانه برای صاحبان غرفه جهت مدیریت محتوا اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت