انتخاب هدیه مناسب برای تولد مردان

عصر نمایشگاه- اگر تولد پدر، همسر یا فرزندتان نزدیک است و می‌خواهید یک هدیه خوب برای او خریداری کنید، باید با انواع کادوهای کاربردی برای آقایان آشنا باشید.

انتخاب هدیه مناسب برای تولد مردان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، هدیه‌های بسیار زیادی وجود دارند که برای آقایان مناسب هستند، اما خرید هدیه‌ای که کاربردی بوده و آقایان را خوشحال کند کمی دشوار است. به همین منظور، ما در این مقاله به تعدادی از کادوهای مناسب برای تولد مردان اشاره کرده و شما را در خرید یک هدیه مناسب راهنمایی خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
    چه هدیه هایی برای تولد مردان مناسب هستند؟
    خرید کادو برای آقایان کمی سخت بوده و خانوم‌ها دوست دارند تا یک هدیه کاربردی و مناسب را برای آن‌ها خریداری کنند. به همین منظور، در ادامه به تعدادی از کادوهای خوب برای آقایان اشاره کرده و محصولات خوب بازار را به شما معرفی می‌کنیم.
    ماشین اصلاح صورت
    ماشین اصلاح صورت از کادوهای کاربردی و بسیار مناسب برای تولد آقایان است. این ماشین‌ها انواع مختلفی دارند که بهتر است با آن‌ها آشنا شده و بعد از آن تصمیم به خرید نوع مناسب ماشین اصلاح بگیرید.
    به طور کلی ماشین اصلاح صورت آقایان به سه دسته چرخشی، فویلی و تریمر تقسیم می شوند. در نوع چرخشی، معمولا سه تیغ دایره ای شکل به صورت انعطاف پذیر روی ماشین اصلاح تعبیه شده که با حرکت چرخشی باعث قطع مو می شود. در مدل فویلی تیغ و شبکه توری به شکل استوانه ای طراحی شده که با حرکت متناوب تیغ، به سمت چپ و راست عمل اصلاح انجام میشود. تریمر هم اصطلاحی است که به ماشین های اصلاح سر و صورت اتلاق میشود، از این ماشین اصلاح فقط برای کوتاه کردن موی سر و صورت استفاده می شود. نکته ای که در انتخاب یک ماشین اصلاح مناسب وجود دارد این است که، اگر پوست حساسی دارید پیشنهاد می شود از ماشین اصلاح نوع فویلی استفاده کنید. زیرا در نوع چرخشی شما باید ماشین را با حرکات بیشتری روی صورت بچرخانید که این امر ممکن است پوست حساس را تحریک کند، اما در مدل فویلی فقط باید تیغ استوانه ای ماشین را روی صورت خود گذاشته و آرام به سمت پایین یا بالا حرکت دهید.
    برای راهنمایی بهتر شما عزیزان در ادامه به دو مورد از ماشین‌های اصلاح خوب بازار اشاره خواهیم کرد:
    ماشین ریش تراش فیلیپس
    برند فیلیپس از برندهای معروف دنیا در زمینه تولید لوازم الکترونیکی و آرایشی است. این شرکت تجربه موفقی در تولید محصولات آرایشی داشته و تولیداتش از قابلیت‌های فراوان و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. ماشین ریش تراش فیلیپس نیز از بقیه محصولات این شرکت همچون سشوار، ماشین اصلاح سر و ... جدا نبوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد.
    ماشین ریش تراش موزر
    ماشین ریش تراش موزر یکی از بهترین‌های بازار است و از کیفیت بالایی برخوردار است. موزر از دوره‌های قدیم در بازا آرایشی آقایان وجود داشته و کیفیت و کارایی آن ثابت شده است. بنابراین، اگر به دنبال خرید ماشین اصلاح صورت هستید، موزر نیز گزینه مناسبی برای شما است.
    علاوه بر ماشین اصلاح صورت، شما می‌توانید انواع ماشین اصلاح سر، ست اصلاح سر و صورت و ... را نیز خریداری کنید.
    لوازم اصلاح آقایان
    لوازم اصلاح آقایان شامل افترشیو، فوم اصلاح و ... بوده و یک کادو بسیار کاربردی برای آقایان محسوب می‌شود. شما می‌توانید این هدیه‌ها را همراه با ماشین ریش تراش یا به شکل یک پک جداگانه هدیه دهید. این نوع هدیه‌ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند.
    محصولات پوست مردانه
    یکی دیگر از کادوهایی که می‌توانید برای تولد آقایان تهیه کنید، محصولات مراقبتی پوست است. این محصولات شامل کرم مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب، لوسیون مردانه و کرم دور چشم بوده و کاربرد بسیاری برای مردان دارد.
    شما می‌توانید این محصولات را به شکل پک نیز هدیه دهید. محصولات مورد نیاز همسر، فرزند یا پدرتان را تهیه کرده و آن‌ها را درون یک جعبه زیبا قرار دهید. این هدیه آن‌ها را بسیار خوشحال خواهد کرد.
    رنگ مو مردانه
    اگر فردی که می‌خواهید برای او کاو بخرید به رنگ کردن موهایش علاقه‌مند است، برای او رنگ موی مردانه بخرید. رنگ موهای مردانه رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره، خاکستری، یخی و ... را دارا بوده و می‌توانید متناسب با سلیقه او رنگ دلخواهش را خریداری کنید.
    همچنین، اگر موهای پدرتان سفید شده و می‌خواهید جوانی و سرزندگی را به او هدیه دهید، رنگ موی مشکی برای او خریداری کنید.
    برای آشنایی شما با برترین محصولات رنگ موی مردانه، در ادامه به یکی برندهای خوب بازار اشاره خواهیم کرد:
    رنگ موی دوماسی
    برند دوماسی از برندهای معروف در زمینه تولید رنگ مو است و انواع رنگ مو مردانه و زنانه را تولید می‌کند. محصولات دوماسی دارای پوشش‌دهی بالای مو می‌باشند و اگر به دنبال یک محصول باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم قیمت خرید رنگ موی دوماسی را حتما بررسی کنید.
    محصولات بدن آقایان
    محصولات بدن مردانه شامل انواع شامپو سر و شامپو بدن، اسدری خوشبو کننده بدن و دئودورانت مردانه است. اگر تا به حال تصمیم به خرید نگرفته و در میان گزینه‌های بالا مردد هستید، به خرید لوازم بهداشتی مردانه نیز فکر کنید. قیمت این نوع هدیه‌ها به نسبت کمتر بوده و یک گزینه خوب برای خرید کادو تولد مردانه محسوب می‌شود.
    یک جعبه زیبا تهیه کرده و لوازم بهداشتی که خریداری کرده‌اید را درون آن قرار دهید. جعبه را به شکل زیبایی تزئین کرده و روز تولد به همسر یا فرزندتان هدیه دهید.
    بهترین هدیه را برای تولد آقایان انتخاب کنید...

    در این مقاله به هدیه‌های مناسب برای تولد آقایان اشاره کرده و شما را با تعدادی از محصولات خوب بازار آشنا کردیم. موتن رو از فروشگاه‌های اینترنتی خوب بازار است که می‌توانید محصولات آرایشی موردنیاز خود را از آنجا تهیه کرده و از تخفیفات بسیار آن بهره‌مند شوید. در پایان، امیداریم که مقاله تهیه شده برای شما مفید باشد و شما را در انتخاب یک کادو مناسب برای مردان راهنمایی کند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت