ایران در بیست‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی‌نو حضور دارد

عصر نمایشگاه- مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو شرکت می‌کند.

ایران در بیست‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی‌نو حضور دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از ایبنا ، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو از 19 تا 27 دی‌ماه امسال برگزار می‌شود.این نمایشگاه که پیش از این، هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شد از سال 2013 به‌صورت سالانه برگزار می‌شود. هر ساله در حدود 1100 ناشر در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. امسال در بخش بین‌الملل این نمایشگاه 26 شرکت‌کننده از کشورهایی از قبیل ایران، اسپانیا، ترکیه، فرانسه، آلمان، لهستان، پاکستان، نپال، امارات، سنگاپور، آمریکا، عربستان سعودی، چین، اندونزی، مصر، سریلانکا و موریس شرکت خواهند داشت.

    مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه، کشور چین خواهد بود. دولت چین در سال‌های اخیر اهمیت ویژه‌ای به مقوله مهمان ویژه شدن در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب داده است. از برنامه‌های این کشور در این نمایشگاه می‌توان به معرفی صنعت نشر، برگزاری سمینارها و نشست‌های مختلف و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی نام برد.

    مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در نظر دارد امسال برای پنجمین‌بار در این نمایشگاه شرکت کند. این مؤسسه دارای غرفه‌ای به مساحت 18 متر مربع است و در حدود 240 عنوان کتاب در زمینه‌‌های مختلف مانند ایرانشناسی، هنر، شعر، ادبیات و ... را به نمایش خواهد گذاشت.

    معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی صنعت نشر کشور، توزیع نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب، برگزاری جلساتی با موضوع نقش زبان پارسی در پیوند فرهنگ نسل‌ها در ایران و هند در دپارتمان فارسی دانشگاه دهلی و دانشگاه جواهر لعل نهر از جمله برنامه‌هایی است که توسط مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه دنبال می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت