چمران در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل:

نمایشگاه‌های بزرگ و پرازدحام به شهرآفتاب منتقل شوند

ضرورت تکمیل مجموعه شهرآفتاب در راستای کاهش ترافیک

عصر نمایشگاه- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید نمایشگاه‌ها از مرکز شهر به مجموعه شهر آفتاب منتقل شود. این انتقال باید انجام شود و جز این چاره‌ای نیست.

نمایشگاه‌های بزرگ و پرازدحام به شهرآفتاب منتقل شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از سایت شهر، مهدی چمران در هجدهمین نمایشگاه «حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته» ضمن اشاره به زیرساخت‌های مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: باید برگزاری نمایشگاه‌ها از مرکز شهر به این مجموعه انجام شود. این انتقال باید انجام شود و جز این چاره‌ای نیست.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه انتقال نمایشگاه‌های بزرگ و پرازدحام به شهر آفتاب، واقعیتی انکارناپذیر است که باید صورت پذیرد، افزود: طی نشستی که رئیس جمهور وقت در سال 1382 با اعضای شورا و دیگر نهادها برگزار کرد، قرار بر این شد که برای برگزاری نمایشگاه‌ها تمهیداتی اندیشیده شود [البته آن زمان مجموعه شهر آفتاب شکل نگرفته بود] و دیگر برگزاری نمایشگاه‌های پرازدحام در مرکز شهر تهران شکل نگیرد، بنابراین چاره‌ای جز ساخته شدن این نمایشگاه نبود.

    چمران با بیان اینکه امیدواریم نمایشگاه‌های مهم دیگر در سال آینده در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود، عنوان کرد: نباید برگزاری نمایشگاه مزاحمتی برای شهروندان به وجود بیاورد و بخشی از شهر را قفل کند، چرا که پایتخت در شرایط ترافیکی سخت و پیچیده‌ای قرار دارد و نباید شرایط سخت‌تری را برای مردم به وجود بیاوریم.

    وی در ادامه سخنان خود گفت: همه تلاش ما این است که کاری نکنیم تا مردم آسیب ببینند و مسیر یک ساعته را دو ساعت بخاطر برگزاری نمایشگاه در مرکز شهر، در خیابان و ترافیک بگذرانند.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به مجموعه شهرآفتاب توصیه کرد که باقی بخش‌های تکمیل نشده نظیر سالن‌ها، هتل و … را تکمیل کنند، چرا که درصورت فراهم کردن هرچه بیشتر امکانات، سرمایه گذاران و نمایشگاه‌ داران بیشتری به سمت این مجموعه خواهند آمد.

    چمران با بیان اینکه باید به تدریج نمایشگاه‌های پرازدحام به مجموعه شهرآفتاب منتقل شوند، گفت: در این زمینه از هیئت دولت کمک خواهیم گرفت تا با رضایت خاطر بیشتری نمایشگاه‌ها برگزار شوند. همچنین این نمایشگاه باید در سطح بین المللی ارزنده و قابل عرضه باشد.

    وی در پایان از شهرداران کلانشهرها دعوت کرد که در «هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته» شرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت