در نمایشگاه بزرگ تجارت خدمات چین انجام شد

انتخاب پاویون ملی ایران به عنوان پاویون برتر سال ۲۰۲۲

عصر نمایشگاه- سازمان توسعه تجارت از انتخاب پاویون ملی ایران به عنوان پاویون برتر در نمایشگاه تجارت خدمات چین خبر داد.

انتخاب پاویون ملی ایران به عنوان پاویون برتر سال ۲۰۲۲
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات چین 2022 موسوم به CIFTIS با موضوع اصلی «همکاری خدماتی برای ترویج توسعه و نوآوری سبز در استقبال از آینده» از 9 تا 14 شهریور در پکن برگزار شد. پاویون ملی ایران در این نمایشگاه با حضور شرکت‌های مطرح ایران در تراز جهانی، با استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفت. پاویون ایران در سال 2022 در دو بخش حضوری و برخط (آنلاین) برگزار شد. در بخش حضوری 14 شرکت ایرانی و در بخش برخط 38 شرکت حضور داشتند.

    با توجه به کیفیت بالای پاویون ملی ایران در سال 2022، برگزار کنندگان نمایشگاه پاویون ایران را به عنوان برترین پاویون ملی انتخاب و معرفی کردند و با اهدا لوح تقدیر، از مشارکت جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل آمد. مخبر معاون اول رئیس جمهور در افتتاحیه این مراسم به عنوان یکی از مدعوین اصلی، به ایراد سخنرانی پرداخته بود.

    نمایشگاه CIFTIS  یکی از سه نمایشگاه بزرگ چین است که رسالت راهبری سیاست درهای باز چین را بر عهده دارند. این رویداد بزرگ نمایشگاهی به میزبانی وزارت بازرگانی چین و شهرداری پکن برگزار می شود و سازمانهای بزرگ بین المللی از جمله WTO، UNCTAD، OECD از آن حمایت می کنند. این رویداد، بزرگترین نمایشگاه خدمات در سطح دنیاست که در 12 گروه خدمات از جمله حمل و نقل، گردشگری، خدمات مالی، فناوری ارتباطات و اطلاعات و... برگزار می شود.

    در ادوار قبلی نمایشگاه، بیش از 100 کشور دنیا حضور داشته‌اند و  حضور 14 سیاستمدار، بیش از 400 مدیر رده بالا از سازمان‌های بین المللی و مهمانان داخلی و خارجی نشان از اهمیت آن دارد. سخنران افتتاحیه نمایشگاه  رئیس جمهور چین است و اهمیت رویداد برای چین به قدری است که شورای دولتی چین  برای آن مصوبه گذرانده و بر اساس این مصوبه 40 وزارتخانه و کمیسیون داخلی چین عضو کمیته برگزاری نمایشگاه هستند و نخست وزیر شخصاً مسئولیت کمیته را به عهده دارد.

    در نمایشگاه 2022 بیش از 400 شرکت برجسته جهانی که در فهرست 500 شرکت برتر جهان قرار دارند، مشارکت داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت