نمایشگاه SIAL۲۰۱۶ در مونترال کانادا برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نوآوری صنایع غذایی « آمریکای شمالی » ۲۵ تا ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ (۱۳ تا ۱۵ ۲۰۱۶April ) در مونترال کانادا برگزار می شود.

نمایشگاه SIAL۲۰۱۶ در مونترال کانادا برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » ،نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی سیال (SIAL) بزرگترین جایگاه رصد نوآوری‌های خوراکی در جهان است که به صنایع غذایی کشاورزی، خرده‌فروشی خوراکی و تهیه غذای اداری و تجاری اختصاص یافته است.

    این نمایشگاه نه تنها فرصت چشیدن محصولات خوراکی و تضمین موفقیت‌های تجاری آینده شما را فراهم می‌آورد، بلکه شانس ملاقات با شرکای تجاری جدید با نگاهی به مشارکتی پرثمر در آینده را برایتان ایجاد می‌کند.

    همه بخش های فعال در صنعت خوراکی از جمله حلال ، بدون گلوتن و ارگانیک در حوزه های مختلف خواروبار، محصولات و کالاهای تازه وخشک، غذاهای منجمد، محصولات خوراکی نیمه فرآوری شده و مواد اولیه، محصولات دریایی، انواع گوشت ، نوشیدنی ها و محصولات لبنی به خوبی به نمایش درمی‌آیند.

    این نمایشگاه که هرساله درنقاط مختلف جهان برگزار می شود و در زمینه تهیه غذاهای تجاری و اداری ، عمده فروشی و توزیع خدمات غذایی و فروشگاه های مواد غذایی خاص فعالیت دارد.

    درسال 2015، 15هزار بازدیدکننده با تجربه و متخصص از 64 کشور جهان از این نمایشگاه بازدید کردند و 850 غرفه دار نیز در20 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، مهمترین نوآوری های صنایع غذایی کشاورزی جهان را به نمایش گذاشتند. این درحالی است که قرار است در سال 2016 فضای برگزاری این نمایشگاه با 2300 مترمربع افزایش ، به 22300 مترمربع برسد.

    نمایشگاه سیال SIAL 2015 در کشورهای برزیل، چین، فیلیپین، فرانسه، اندونزی ، امارات و کانادا مجموعا در 362 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور 14 هزارمشارکت کننده از 105 کشور جهان و 33 هزاربازدیدکننده از 194 کشور جهان برگزار شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت