جزئیات حمایت صندوق نوآوری از استارت‌آپ‌ها

آغاز ثبت‌نام اینوتکس ۲۰۲۳ از امروز

عصر نمایشگاه- ثبت‌نام دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، از امروز آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام اینوتکس ۲۰۲۳ از امروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، سجاد عباسی فشمی، دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در نشست خبری امروز که در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه اینوتکس 2023 از 19 تا 22 اردیبهشت ماه سال آینده در پارک فناوری پردیس، گفت: ثبت نام استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان از امروز برای حضور در اینوتکس آغاز شده است و تا 20 فروردین ماه 1402 ادامه دارد.

    وی با تاکید بر اینکه در صورتی که متقاضیان تا 30 بهمن ماه ثبت نام کنند، مشمول تخفیف 30 درصدی ثبت‌نام خواهند شد، اظهار کرد: طبق رایزنی‌هایی که با صندوق نوآوری و شکوفایی داشتیم، قرار است به شرکت‌های دانش‌بنیان تا 70 درصد تخفیف برای حضور در نمایشگاه اینوتکس 2023 تعلق گیرد.

    فشمی، اختصاص بخشی برای سخنرانی بانوان کارآفرین با عنوان "بانوان پیشگام" را از بخش‌های اینوتکس 2023 دانست و یادآور شد: در این بخش فضایی فراهم شده تا بانوان کارآفرین با برگزاری نشست‌هایی در حوزه فعالیت‌شان، تجربیات خود را ارائه دهند، ضمن آنکه در این بخش جزییات و چالش‌های کارآفرینی از دیدگاه بانوان مطرح می‌شود.

    دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس با بیان اینکه مخاطبان این بخش تنها خانم‌ها نیستند و آقایان هم می‌توانند در این بخش حضور یابند، خاطر نشان کرد: بخش سیکاف از دیگر بخش‌های اینوتکس 2023 و مختص فعالان کسب و کاری است که می‌توانند با خانواده در این بخش حضور یابند. این بخش در سال‌های گذشته به دلیل برگزاری کارگاه‌های استعدادیابی و تفکر خلاق با استقبال خانواده‌ها مواجه شد.

    وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس مربوط به موضوعات عمومی کسب و کار است، گفت: در استیج دیگر اینوتکس 2023 برخی فناوری‌ها مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد. به عنوان مثال هوش مصنوعی یکی از موضوعات مهم نمایشگاه در سال 1402 خواهد بود.

    فشمی اضافه کرد: همچنین در "استیج فروم حکمرانی" فضایی برای فعالان بخش خصوصی فراهم آمده تا بتوانند حول محور فناوری بحث و بررسی کنند. در این بخش دغدغه‌های استارت‌آپ‌ها، وضعیت دسترسی آنها به اینترنت، مشکلات و موانع پیشرفت آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

    دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس افزود: با توجه به اینکه در دوره کرونا بسیاری از استارت‌آپ‌ها از قطعی اینترنت متضرر شدند، قصد داریم در استیج حکمرانی به این موضوع بپردازیم؛ از این رو از مسئولان حوزه دعوت به عمل آمده تا از نزدیک با مشکلات استارت‌آپ‌ها آشنا شوند.

    وی با بیان اینکه اینوتکس پیچ یک رقابت استارت آپی است که پیش از نمایشگاه اینوتکس در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران از جمله استان‌هایی هستند که اینوتکس پیچ از هفته آینده در آنها برگزار می‌شود و طی آن شرکت‌های استارت‌آپی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

    به گفته این مقام مسوول، استارت‌آپ‌های برگزیده در اینوتکس اصلی رقابت می‌کنند و به آنها جوایزی اعطا می‌شود.

    فشمی با تاکید بر اینکه 450 استارت‌آپ و شرکت دانش‌بنیان امکان حضور در اینوتکس 2023 را دارند، گفت: در سال گذشته در بخش ریورز پیچ این نمایشگاه تعداد 6 قرارداد و 7 تفاهم نامه به ارزش 360 میلیارد ریال منعقد شد. همچنین تامین مالی جمعی 45 میلیارد ریال و جذب سرمایه 15 میلیارد ریالی از دستاوردهای اینوتکس 2022 بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت