اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری برگزاری نمایشگاه‌های خودرو سال ۱۴۰۲ کشور برگزار شد

عصر نمایشگاه- جلسه شورای سیاست‌گذاری برگزاری نمایشگاه های خودرو سراسر کشور با هدف سازماندهی فضای نمایشگاهی در بخش خودرو با حضور نمایندگان گروه های خودروسازی بهمن، کرمان، سایپا، ایران خودرو، آرین، ماموت و شرکت های خودروسازی فردا، زامیاد، سایپا دیزل، خودروسازی راین ، شایان دیزل ، پارسیان موتور ، خودروسازی ایلیا و مکث موتور در ساختمان مرکزی گروه صنعتی کرمان خودرو برگزار شد. در این جلسه شرکت های خودروساز خواهان کیفی‌سازی برگزاری نمایشگاه های خودرو در سال ۱۴۰۲ شدند.

اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری برگزاری نمایشگاه‌های خودرو سال ۱۴۰۲ کشور برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»؛ مجتبی نظری مدیر ارتباطات و روابط عمومی گروه بهمن به نمایندگی از سایر مدیران حاضر در جلسه خواهان افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه های خودرو سراسر کشور و تنظیم برنامه های جانبی در همه نمایشگاه های خودرو سراسر کشور جهت ایجاد ارتباط نزدیکتر با مصرف کنندگان بویژه نسل جوان شد.

    مجتبی نظری افزود: ما خواهان بالا بردن استانداردهای کمی و کیفی برگزاری نمایشگاه های خودرو در سراسر کشور هستیم و روزهای برگزاری نمایشگاه ها مردم مهمان صنعت خودرو هستند و ما باید کیفیت پاسخگویی صنعت خودرو به مردم را در نمایشگاه های خودرو سراسر کشور نشان دهیم.

    وی به علاقمندی بالای مردم بویژه قشر جوان و نوجوان به صنعت خودرو اشاره کرد و افزود: باید تحولات تکنولوژی محصولات جدید صنعت خودرو را به مردم در سراسر کشور و رو در رو به مخاطبانمان نشان دهیم تا سطح رضایتمندی مردم به صنعت خودرو را افزایش دهیم.

    نظری خواهان ایجاد محیطی با نشاط همراه با پاسخگویی دقیق از سوی همه خودروسازان در نمایشگاه های خودرو سراسر کشور شد.

    علیرضا عاجزی برگزار کننده بزرگترین نمایشگاه های بین المللی خودرو در ایران نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: اهمیت و جایگاه نمایشگاه ها در توسعه بازار باعث شده است که طی یک دهه گذشته تجربیات بی نظیری در راستای بالا بردن کمی و کیفی نمایشگاه های خودرو در تهران و شهرهای بزرگ ایران حاصل شود و برگزاری جلسات هماهنگی پیش از شروع این رویداد بین مجری نمایشگاه های خودرو و مشارکت کنندگان باعث بالا بردن سطح کمی و کیفی آن خواهد شد.

    عاجزی در ادامه افزود: این تعامل طی سال های گذشته باعث شده است تا هر دو طرف تلاش کنیم تا استانداردهای محبوب ترین عنوان نمایشگاهی در سراسر کشور را با کمک یکدیگر بالا ببریم. ‌

    وی از برنامه ریزی گسترده تیم اجرایی نمایشگاه برای افزایش حضور خبرنگاران تخصصی صنعت خودرو در همه نمایشگاه ها جهت اطلاع رسانی لحظه به لحظه این رویدادها در سطح ملی، افزایش سطح کمی و کیفی برگزاری تست های خودرویی توسط علاقمندان خودرو و ایجاد کارگاه های آموزشی و تخصصی خبر داد و تاکید کرد: با عملی شدن اهداف تعیین شده شاهد بالا رفتن هر چه بیشتر کیفیت برگزاری نمایشگاه های خودرو در سراسر کشور خواهیم بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت