با حمایت صندوق نوآوری صورت می‌گیرد

برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی

عصر نمایشگاه- پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی، آذر ماه امسال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در پارس جنوبی- عسلویه برگزار می‌شود.

برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، در این پاویون که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و طی روزهای 19 تا 22 آذر ماه امسال برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می‌پردازند.

    در نمایشگاه ساخت داخل (بازار تکنولوژی و نوآوری) نفت، گاز و پتروشیمی، فروشندگان تکنولوژی فرصت می‌یابند تا ایده‌ها و تکنولوژی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته و برای آنها اقدام به بازاریابی کنند. از طرفی این امکان نیز وجود دارد که متقاضیان تکنولوژی، تقاضاهای خود را مطرح کرده و به این صورت قدرت انتخاب بالاتری در بین گزینه‌ها داشته باشند.

    این رویداد از بخش‌های بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تشکیل شده که شامل تجهیزات مکانیکی، تاسیسات مکانیکی، مواد، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، برق و الکترونیک، مواد شیمیایی، فرایند، محیط زیست و HSE، فناوری اطلاعات، خدمات فنی مهندسی، تجهیزات و مواد حفاری، خدمات فراساحلی، خدمات مدیریتی و سیستم‌های سازمانی است.

    علاقه‌مندان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی می‌توانند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانیghazal.inif.ir  ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 66871259 -021 داخلی 101 تماس بگیرند.

    مهلت ثبت درخواست برای حضور در این نمایشگاه، روز جمعه 10 شهریور 1402 خواهد بود.

    به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت