۲۳ تا ۲۶ مهر؛

تهران میزبان دو نمایشگاه پوشاک و نساجی

عصر نمایشگاه- بیست و نهمین نمایشگاه نساجی و یازدهمین نمایشگاه پوشاک از ۲۳ مهر به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تهران میزبان دو نمایشگاه پوشاک و نساجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صدا و سیما؛ در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات, مواد اولیه, منسوجات خانگی, ماشین آلات گلدوزی  محصولات نساجی, بیش از 340 شرکت داخلی و خارجی  حضور خواهند داشت و با ارائه توانمندی های خود؛ زمینه های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم کرده و بحث و بررسی در این صنعت می پردازند.

    در این نمایشگاه حدود 160 شرکت داخلی و 180 شرکت خارجی از 11 کشور آلمان، ایتالیا، تایوان،ازبکستان،تاجیکستان،کره جنوبی، ترکیه، هند، ژاپن، اسپانیا، و چین جدید ترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی را ارائه می کنند.

    کشورهای چین با 120 شرکت تولیدکننده, هندوستان با 18 و ترکیه با 12 شرکت تولیدی در این نمایشگاه سالن اختصاصی ( پاویون) خواهند داشت.

    در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات ، چرخ خیاطی،ماشینهای گلدوزی ودوخت و برش،انواع منسوجات خانگی شامل پتو، پارچه های رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی ، ترمه، لوردراپه، پرده و لوازم و قطعات وابسته ،پارچه ، پوشاک ، انواع نخ ، الیاف ، رنگ ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه برتی تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.

    برگزاری 15 کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است که در فضایی بیش از هیجده هزار متر مربع برپا شده است.

    معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها،شرکت ها ،توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری ها به کشور، ایجاد ارتباط‌ های تجاری جدید وتقویت روابط قبلی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    همچنین در یازدهمین نمایشگاه پوشاک ایران, ( ایران مد) 84 شرکت داخلی حضور خواهند داشت. با توجه به ممنوعیت واردات پوشاک, شرکتهای خارجی در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات, مواد اولیه, منسوجات خانگی, ماشین آلات گلدوزی  محصولات نساجی و یازدهمین نمایشگاه پوشاک از 23 تا 26 مهر ماه, از ساعت 8 تا 15 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت