دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در کرمانشاه گشایش یافت

عصر نمایشگاه- دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی با حضور جمعی از مسوولان و فعالان بخش کشاورزی روز چهارشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه آغاز بکار کرد.

دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در کرمانشاه گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، معاون نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه روز چهارشنبه اظهار کرد: در این نمایشگاه تخصصی کشاورزی، 70 شرکت از سراسر کشور در بخش‌های مختلف ماشین آلات، ادوات کشاورزی، صنایع تبدیلی، کود و سم، آبیاری و بذر حضور دارند.

    حامد وفاپور با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان دایر شده است افزود: این نمایشگاه دوم آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز بکار کرده و تا پنجم آبان آماده بازدید کشاورزان و عموم مردم است.

    وی ساعت بازدید از این نمایشگاه را 15 تا 20 اعلام کرد و افزود: از سری برنامه‌های جانبی نمایشگاه برگزاری همزمان کارگاه‌های تخصصی برای کشاورزان و بهره‌برداران است.

    معاون نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با اشاره به حضور تولیدکنندگان عمده ادوات کشاورزی در این نمایشگاه، گفت: در این بخش نیز تولیدکنندگانی از 11 استان کشور حضور دارند که آخرین تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: برای بازدید کشاورزان تمامی شهرستان های استان در این نمایشگاه برنامه‌ریزی های لازم شده تا کشاورزان هر شهرستان در قالب 2 گروه 50 نفره به صورت رایگان به نمایشگاه اعزام شوند.

    علی چاله‌چاله با اشاره به برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور مدرسین دانشگاه و کارشناسان کشاورزی در حاشیه برپایی نمایشگاه، گفت: تلاش می‌شود در این کارگاه‌های آموزشی کشاورزان با جدیدترین روش‌های کشاورزی آشنا شوند.

    به گزارش ایرنا، در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه حدود 125 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

    استان کرمانشاه با بیش از 950 هزار هکتار زمین کشاورزی و تولید سالانه چهار میلیون و 700 هزار تن انواع محصولات کشاورزی، دامی و باغی یکی از قطب های کشاورزی کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت