کارشناس بازار سرمایه مطرح‌کرد:

فرصت توسعه اکوسیستم فناوری‌ها در نمایشگاه‌ صنعت مالی

عصر نمایشگاه- یک کارشناس بازار سرمایه، برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران در مردادماه را فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط مستقیم با سرمایه‌گذاران و متخصصان بازار سرمایه و توسعه فین تک ها دانست.

فرصت توسعه اکوسیستم فناوری‌ها در نمایشگاه‌ صنعت مالی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، «سهیلا نجف‌پور» درباره مزیت برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران و حضور نهادهای مالی مختلف افزود: شناخت ماهیت بازار سرمایه، توسعه کسب‌وکارها، ارتقای سواد مالی عمومی، افزایش سرمایه‌گذاری‌های موفق، آشنایی با روندها و نوآوری‌های بازار، شبکه‌سازی و ایجاد روابط تجاری، ارزیابی محصولات و خدمات جدید، شناخت نیازها و انتظارات بازار،افزایش شفافیت بازار و غیره از جمله مزیت‌های برگزاری این رویداد محسوب می‌شود.

    کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران در تهران با آخرین ابزارها و روش‌های مدیریت سرمایه و تحلیل بازار آشنا شوند، از سوی دیگر متخصصان و فعالان صنعت می‌توانند تجربیات خود را به مخاطبان خود در قالب نشست‌های متعدد به اشتراک بگذارند.

    وی تصریح کرد: نمایشگاه‌های مالی فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط مستقیم با سرمایه‌گذاران، تحلیلگران و متخصصان بازار سرمایه به حساب می‌آید که به واسطه آن می‌توان شاهد ایجاد همکاری‌های جدید و توسعه کسب‌وکارها به واسطه جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید، توسعه محصولات و خدمات بود.

    نجف پور خاطرنشان‌کرد: آگاهی بیشتر از عملکرد و شفافیت بازار سرمایه به واسطه برگزاری نمایشگاه‌های صنعت مالی می‌تواند به افزایش اعتماد عمومی و جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید کمک کند، همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند با بررسی محصولات و خدمات رقبا، نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کرده و استراتژی‌های خود را بهبود بخشند.

    وی گفت: شرکت‌ها و نهادهای مالی می‌توانند با حضور در نمایشگاه‌ صنعت مالی با حضور نهادهای فعال در بورس، بانک و بیمه با تحلیل تقاضای محصولات و خدمات مختلف، روندها و الگوهای خرید را شناسایی کرده و برنامه‌های بازاریابی خود را بر اساس آن‌ها تنظیم کرده و به موجب آن‌ها استانداردهای صنعت و بهبود عملکرد نهادهای مالی ارتقا بخشیده و با معرفی برند خود به مخاطبان بیشتر، شهرت و اعتبار خود را تقویت کنند.

    کارشناس بازارهای مالی، درباره اثرات بین المللی برگزاری نمایشگاه‌ صنعت مالی، تصریح‌کرد: نمایشگاه‌هایی که در سراسر جهان با مضامین متعددی برگزار می‌شوند، فرصتی را برای برقراری ارتباط با شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بین‌المللی فراهم می‌کنند که این امر به‌تدریج می‌تواند به انتقال دانش و فناوری و ارتقاء سطح علمی و فنی شرکت‌ها کمک کند.

    نجف پور درباره برگزاری نخستین مسابقه بین المللی «فین تک کاپ» که همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این رویداد در راستای توسعه اکوسیستم فناوری‌ها است که می‌توان با بهره‌گیری از مزایای برگزاری نمایشگاه‌های صنعت مالی، رقابت بین استارتاپ‌ها را افزایش داد و سرمایه‌گذاران را با دستاوردهای شرکت‌های فعال در این حوزه آشنا کرد.

    کارشناس بازار سرمایه گفت: برگزاری مسابقه بین المللی فین تک کاپ به تدریج فرصت‌ شبکه‌سازی، سرمایه‌گذاری و همکاری‌های بین‌المللی را فراهم می آورد که این تاثیرات مثبت می‌توانند به رشد و توسعه استارتاپ‌ها، افزایش آگاهی از صنعت فین تک، بهبود عملکرد صنعت مالی و جذب سرمایه‌گذاری‌های موفق منجر شود.

    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی کشور از 19 تا 22 مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.ش

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۱۰ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت