نمایشگاه بین‌المللی فرش در میاندوآب برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت ۱۷ تا ۲۳بهمن امسال نمایشگاه بین‌المللی فرش به مدت یک هفته در میاندوآب برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی فرش در میاندوآب برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،محمد دهقان در ارومیه اظهار داشت نمایشگاه بین‌المللی فرش به مدت یک هفته در میاندوآب برگزار می‌شود.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت در این رابطه با استقرار بانک‌ها در محل برگزاری نمایشگاه و پرداخت وام ده میلیون ریالی امید است نتیجه مطلوبی در نمایشگاه میاندوآب حاصل شود.

    دهقان با تاکید بر تفکیک میان نمایشگاه توانمندی‌ها و نیز نمایشگاه‌های عرضه مستقیم تصریح کرد بی‌شک برگزاری فرا استانی نمایشگاه سبب افزایش رونق آن می‌شود.

    وی افزود در طول برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی بر حسب معرفی سازمان صنعت، معدن و تجارت و بدون دریافت هزینه، تعداد 10 تا 15 غرفه 12 متری به متقاضیان در نمایشگاه  واگذار می‌شود.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی بیان کرد با توجه به پایین بودن توان مالی شرکت کنندگان حوزه صنایع دستی، مقرر است که به شرکت کنندگان مذکور، حتی‌الامکان به صورت رایگان یا با تخفیفات ویژه، غرفه تحویل شود.

    وی تصریح کرد به منظور ترغیب مردم به حضور در نمایشگاه و هر چه با شکوه برگزار کردن آن، به شرکت کنندگان توصیه می‌شود که در نمایشگاه کالای با کیفیت و با ارائه خدمات بهتر و با قیمت مناسب عرضه کنند.

    دهقان گفت به منظور حضور تاجران، پزشکان و تشکل‌های صنفی شهرهای استان و سایر استان‌ها و حتی از کشورهای همسایه،اطلاع‌رسانی ویژه در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرش به عمل می‌آید.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت علاوه بر آن به منظور حمایت از فعالان فرش دستباف استان، به طراحان، نقاشان، رنگرزان و رفوگران به صورت ویژه غرفه تحویل می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت