بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا از فردا آغاز می شود

عصر نمایشگاه- بزرگترین نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی جهان موسوم به CES از فردا در لاس وگاس آمریکا آغاز به کار می کند.

بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا از فردا آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، این نمایشگاه که محلی برای عرضه تازه ترین تجهیزات الکترونیکی محسوب می شود همه ساله و در نخستین روزهای سال نوی میلادی برگزار می شود تا پیامی باشد برای دنیا که با استفاده از فناوری می توان زندگی به مراتب بهتر و مؤثرتری را آغاز کرد.

    این نمایشگاه که امسال هجدهمین دوره آن محسوب می شود تنها چهار روز برپا بوده و روز شنبه (19 دی) به کار خود پایان می دهد نه تنها آوردگاهی برای رونمایی از تازه ترین نوآوری های الکترونیکی به حساب می آید بلکه مجالی مناسب برای شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و غول های فناوری سراسر دنیاست که ضمن معرفی ابتکارعمل های جدید خود، مشتریان بیشتری پیدا کنند.

    پیش بینی می شود نمایشگاه امسال که البته یک غایب بزرگ یعنی اپل دارد، رکورد تاریخی بازدیدکنندگان در سال گذشته را بشکند.

    یکی از ویژگی های نمایشگاه امسال که نسبت به سایر دوره های قبلی با جدیت بیشتری دنبال می شود، برگزاری کنفرانس ها و نشست های تخصصی در زمینه توسعه به کارگیری خلاقیت در فناوری های نوظهور و بازاریابی گسترده در این باره است.

    هم چنین بخش ویژه ای به شرکت های دانش بنیان و مؤسسات برآمده از دل دانشگاه ها اختصاص داده شده تا محققان جوان و باتجربه به تبادل اطلاعات بپردازند.

    به عقیده کارشناسان در نمایشگاه امسال تجهیزات الکترونیکی مصرفی، انبوهی از فناوری های نوظهور در کنار محصولات به روزشده ای ارایه می شوند که در گذر زمان و درحالی که تنها مدت کمی از ظهور آنها گذشته، با ساختار کوچک تری ارایه می شوند که از آن جمله می توان به پهپادها اشاره کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت