شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در قزوین برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: به منظور ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و فنی در صنعت ساختمان، شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در قزوین برگزار می شود.

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در قزوین برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از برنا، احمد خورگامی در این باره اظهارداشت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور 45 واحد تولیدی از 7 استان کشور از تاریخ 20 لغایت 23 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

    وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت واحدهای فعال استان‌های تهران، زنجان، البرز، مرکزی، آذربایجان شرقی، قزوین و سایر استان‌های کشور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار می‌شود و شرکت‌های حاضر در این رویداد، جدیدترین محصولات، فناوری‌ها و خدمات خود در حوزه ساخت ‌وساز را به نمایش می گذارند.

    خورگامی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و فنی در صنعت ساختمان، تبادل اطلاعات بین متخصصان و فعالان این حوزه و معرفی نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین مرتبط با ساخت ‌و ساز است.

    وی گفت: این رویداد فرصت مناسبی برای مهندسان، معماران، پیمانکاران و سایر فعالان عرصه ساختمان‌سازی است تا با آخرین دستاوردها و محصولات این صنعت آشنا شوند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: این رویداد امسال تمرکز ویژه‌ای بر ارائه تکنولوژی‌های نوین ساخت‌ و ساز و مصالح ساختمانی مدرن دارد که می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روند ساخت ‌وساز پروژه‌های عمرانی در استان ایجاد کند.

    این مدیر اظهارداشت: معرفی فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان از اهداف برپایی نمایشگاه است و تسهیل تبادل اطلاعات و دانش فنی بین مهندسان، معماران، پیمانکاران و سایر متخصصان حوزه ساختمان، ایجاد فرصت‌های تجاری و همکاری‌های اقتصادی، تقویت صنعت ساختمان در استان قزوین و سایر استان‌ها و افزایش آگاهی عمومی از اهمیت صنعت ساختمان با برپایی نمایشگاه محقق خواهد شد.

    خورگامی تصریح کرد: برگزاری این رویداد می‌تواند به عنوان محرکی برای رونق صنعت ساختمان و توسعه زیرساخت‌های مدرن در کشور باشد و بستری برای انبوه‌سازان و مهندسین استان فراهم می‌کند تا به‌صورت تخصصی از نمایشگاه بازدید کرده و با جدیدترین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۱۰ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت