نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت

نمایشگاه فولاد خوزستان می‌تواند این صنعت را از رکود خارج کند

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی صنعت فولاد در رکود به سر می‌برد و نمایشگاه فولاد خوزستان می‌تواند باعث تحرک و خروج از رکود در این صنعت شود.

عصر نمایشگاه :نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی صنعت فولاد در رکود به سر می‌برد و نمایشگاه فولاد خوزستان می‌تواند باعث تحرک و خروج از رکود در این صنعت شود.

نمایشگاه فولاد خوزستان می‌تواند این صنعت را از رکود خارج کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری " عصر نمایشگاه" به نقل از مهر ، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فولاد در اهواز، با توجه به شرایط حساس کنونی کشور پس از تحریم‌های اقتصادی به‌منظور سهم بردن از بازارهای صنعتی در کل جهان بسیار تأثیرگذار است.

    جلیلی، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی صنعت فولاد در رکود به سر می‌برد و نمایشگاه فولاد خوزستان می‌تواند باعث تحرک و خروج از رکود در این صنعت شود.

    اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فولاد در اهواز، با توجه به شرایط حساس کنونی کشور پس از تحریم‌های اقتصادی به‌منظور سهم بردن از بازارهای صنعتی در کل جهان بسیار تأثیرگذار است.

    وی افزود: بازار فولاد در این زمان راکد شده و این نمایشگاه می‌تواند باعث ایجاد پویایی، تحول و افزایش درآمدهای استانی و کشوری در این صنعت شود.

    جلیلی تصریح کرد: برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی فولاد در خوزستان می‌تواند پتانسیل‌های موجود این صنعت در استان را شکوفا و باعث رونق بازار داخلی آن شود.

    به گزارش خبرنگار مهر، اولین نمایشگاه تخصصی متالوژی، فولاد، معدن، ریخته‌گری و صنایع وابسته 23 تا 26 دی‌ماه برای نخستین بار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود.

    همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نوزدهمین گپ فولادی کشور نیز برپا خواهد شد. در این گپ حدود 500 تاجر داخلی و بین‌المللی با تولیدکنندگان استانی دیدار خواهند کرد. 

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت