حضور کارخانه بستنی ظفر در نمایشگاه شیرینی و شکلات سال ۱۴۰۳

عصر نمایشگاه- بستنی زمستانی ظفر یکی از محصولات قدیمی و نوستالژیک است که با ظاهری مدرن عرضه می شود و یک خوراکی سالم به شمار می رود.

حضور کارخانه بستنی ظفر در نمایشگاه شیرینی و شکلات سال ۱۴۰۳
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، در هیاهوی برگزاری بیست و سومین دوره از نمایشگاه های بین المللی شیرینی و شکلات، شاهد حضور برند مطرح و خوش نام کشورمان، برند ظفر در این نمایشگاه هستیم. برندی که با محصولات نوآورانه چون بستنی زمستانی قیفی توانسته سهم قابل توجهی از بازار کشور را نصیب خود کند و در بازار کشورهای مجاور نیز خودی نشان دهد. حضور در این نمایشگاه بهانه ای است برای روبرو شدن با همراهان همیشگی و تازه کردن دیداری که یک سال از آن می گذرد. اگر مشتاقید بدانید در این نمایشگاه چه می گذرد و فرآیند تولید بستنی زمستانی قیفی، این محصول خوشمزه و نوستالژیک برند ظفر چگونه است با ما در این هیاهوی شور انگیز همراه شوید.
     

    برند ظفر؛ برندی به قدمت یک عمر

    برند ظفر یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید بستنی زمستانی است. این برند کلید پایداری در این عرصه را مدیون نوآوری و خلاقیت تیم خوش فکرش می باشد. این برند چیزی تا رسیدن به قدمت و سابقه ای به بلندای نیم قرن فاصله ندارد. در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1403 می توانید فرصتی تازه برای ارتباط مستقیم با برند ظفر و شروع همکاری های جدید داشته باشید. این برند همواره از فرصت های جدید و ایده های تازه استقبال می کند. برند ظفر راه را برای ارتباط موثر با تامین کنندگان و تولید کنندگان داخلی و خارجی هموار کرده است. پس اگر به دنبال گسترش مرزهای ارتباطی تان هستید و می خواهید دنیای ارتباطات تجاری را به شیوه ای نو گسترش دهید، با قدیمی ترین برند بستنی زمستانی یعنی برند ظفر در این نمایشگاه همراه شوید.

    دیدار با همراهان همیشگی برند ظفر در نمایشگاه شیرینی و شکلات

    یکی از افتخارات همیشگی برند ظفر، روبرو شدن با همراهان و مخاطبان همیشگی این برند در نمایشگاه است. مخاطبانی که ادعا می کنند طعم دلنشین بستنی زمستانی را اولین بار با ظفر چشیده اند و افتخار همراهی شان را نصیب برند ظفر کرده اند. در این نمایشگاه فرصتی دست داده تا بتوانید با جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در تولید بستنی زمستانی آشنا شوید. تکنولوژی هایی که در ایران بی رقیب هستند و مهر تاییدی بر کیفیت بالای محصولات ظفر می زنند. اگر به دنبال شبکه سازی هستید، اگر می خواهید با فعالان این حوزه ارتباطات جدیدی شکل دهید و از محصولات جدید برند ظفر آگاه شوید، حضور در این نمایشگاه را از دست ندهید.
     

    فرصتی تازه برای همکاری تجاری با برند ظفر

    فرصت های تجاری همیشه و به این سادگی دست نمی دهند. این فرصت ها را باید شکار کرد. در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1403، شما این فرصت طلایی را دارید که برای شروع یک همکاری جدید با برند ظفر وارد مذاکره با مسئولین برند شوید. فرصتی که می تواند مسیرهای روشن و درخشانی را به سوی شما باز کند و یک همکاری سودآور و دو جانبه باشد. پس اگر می خواهید در دنیای تجارت به فرصت های جدید سلام کنید، با برند ظفر در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1403 همراه شوید.

    بستنی زمستانی ظفر؛ طعمی به شیرینی روزهای برفی

    بستنی زمستانی ظفر شکل و شمایل متفاوتی در مقایسه با سایر محصولات بازار دارد. این نوآوری در تولید بستنی زمستانی باعث شده جذابیت و تازگی محصولات ظفر برای مخاطبان و همراهان بیشتر شود. نکته مثبت بستنی زمستانی ظفر، اهمیت دادن به سلامت مخاطبان و استفاده از کمترین مقدار شکر در پروسه تولید است. از طرفی تنوع در بسته بندی ها باعث شده بتوانید برای هر شرایط و موقعیتی اعم از موقعیت پذیرایی، مهمانی، دورهمی، جشن تولد و پیک نیک های بیرون از خانه به راحتی از این محصول استفاده کنید. بستنی زمستانی ظفر در بسته بندی های 12 عدد، 15 عددی، 24 عددی و 60 عددی عرضه می شوند. این بسته بندی ها بر اساس شناسایی نیاز مخاطب شکل گرفته اند.

    بستنی ظفر؛ همیشه یک قدم جلوتر از رقبا

    حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1403 این فرصت را به شما می دهد تا آگاهانه و بدون هیاهوی گیج کننده تبلیغاتی، برند ظفر را با رقبا مقایسه کنید. این مقایسه بی شک دید روشن و شفافی در مورد عملکرد ظفر به شما می دهد. از تکنولوژی های پیشرفته مورد استفاده این برند گرفته تا مواد اولیه درجه یک و استانداردهای سطح بالا و جهانی، همگی باعث شده اند بستنی زمستانی ظفر در صادرات نیز خوش بدرخشد. متفاوت بودن و ایستادن یک پله بالاتر از رقبا چیزیست که در ظفر به آن افتخار می کنیم.
     

    تاریخ حضور بستنی ظفر در نمایشگاه شیرینی و شکلات سال 1403

    اگر می خواهید حضور و همراهی تان را در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1403 با برندظفر شریک شوید، می توانید از تاریخ 28 شهریور تا 31 شهریور به مکان دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه کنید. بی شک حضور گرم و دلنشین شما در این روزها قوت قلب و انگیزه ای مضاعف است برای پیمودن باقی مسیری که در پیش است. در غرفه ظفر منتظر حضور سبز و پر شور شما عزیزان و همراهان همیشگی هستیم

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۱۰ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت