۵ مهر آخرین مهلت شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه جیتکس دبی

عصر نمایشگاه- دبیر پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس دبی با بیان اینکه ایران در بخش پاویون نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی حضور خواهد داشت گفت: ۵ مهر آخرین مهلت ثبت نام شرکت‌ها در این نمایشگاه است.

۵ مهر آخرین مهلت شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه جیتکس دبی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایسنا، غلامرضا رضائیان با اشاره به برپایی پاویون دانش بنیان ایران در نمایشگاه بین المللی جیتکس دبی در امارات گفت: چهل و چهارمین دوره این نمایشگاه از 23 تا 27 مهر ماه جاری در دبی برگزار می شود. ما در دو دوره قبل در بخش شهر هوشمند این نمایشگاه حضور داشتیم و در نمایشگاه امسال در سالن پاویون این نمایشگاه حضور داریم.

    وی با بیان اینکه در چهل و چهارمین دوره از این رویداد 7 هزار شرکت از 180 کشور حضور دارند، اظهار کرد: امسال 530 تفاهم نامه آماده شده که میان شرکت های حاضر منعقد می شود. برگزاری 30 کنفرانس و 180 سخنرانی از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه به شمار می رود.

    رضائیان، با اشاره به محل استقرار پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس دبی اظهار کرد: ایران در پاویون نمایشگاه (سالن 14) حضور دارد که در آن غرفه کشورهایی مانند ترکیه، هند، کانادا، مصر، اسلونی، ایتالیا، روسیه و قبرس مستقر شده است.

    دبیر پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس ادامه داد: ظرفیت پاویون ایران 18 شرکت است و شرکت هایی که تمایل به حضور در این نمایشگاه را دارند می توانند تا 5 مهرماه درخواست خود را برای ما ارسال کنند.

    وی با اشاره به حمایت از شرکت های دانش بنیان برای حضور در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: علاوه بر اعطای تسهیلات 2 میلیارد ریالی، از سوی شرکت شهرک های صنعتی 400 میلیون تومان اعطا خواهد شد.

    رضائیان با بیان اینکه تاکنون 230 ایمیل برای برگزاری جلسه از سوی کشورهای دیگر برای ما ارسال شده است، اضافه کرد: زمان رفت شرکت ها 25 مهر و زمان بازگشت 28 مهر تعیین شده است.

    به گزارش ایسنا، جیتکس گلوبال (GITEX Global) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات جهان، محلی برای نمایش جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه‌های امنیت سایبری، هوش مصنوعی، شهر هوشمند، انرژی، سلامت، متاورس، فین‌تک، بلاکچین، تلکام، فناوری آموزش، حمل‌ونقل است.

    جیتکس، شامل 10 نمایشگاه و رویداد متمرکز از جمله رویداد نورث‌استار است که به صورت همزمان در طی 5 روز برگزار خواهند شد. رویداد نورث‌استار (Expand North Star) بزرگ‌ترین نمایشگاه استارت‌آپ خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا در دبی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۱۰ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت