مرکز نمایشگاهی Paris Expo Porte De Versailles میزبان غواصان خواهد بود

عصر نمایشگاه- از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه در مرکز نمایشگاهی پورته د ورسای نه تنها رویدادهای جاری غواصی، بلکه هم چنین جامعه ی وسیعی از حرفه ای ها و آماتورها و نیز علاقه مندان دنیای زیر آب در نمایشگاه غواصی پاریس گرد هم می آیند.

مرکز نمایشگاهی Paris Expo Porte De Versailles میزبان غواصان خواهد بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، اگر زمینه ی فعالیت شما مربوط به غواصی می شود، پس نمایش بین المللی پاریس همان نمایشی است که شما باید در آن حضور بیابید. در این جا، علاقه مندان این زمینه می توانند تجربیات خود را با هم به اشتراک بگذارند. با غرفه گذاری در این نمایشگاه شما مطمئن خواهید شد که مشتری ها و بازارهایی را می یابید که برند شما را مطرح تر می کنند و میزان گردش مالی تان را نیز افزایش می دهند. مهم تر از آن، حضور شما در این نمایشگاه شما می توانید از مزایای فعالیت های گسترده ی ارتباطی و اطلاعات رسانی رایگانی بهره مند باشید که توسط سازمان مربوطه در اختیار شما قرار داده می شود. نمایش غواصی پاریس تنها رویداد مربوط به غواصی است که در پاریس برگزار می شود و بنابراین تمام ذی نفعین این حیطه را به خود فرا می خواند: آژانس های مسافرتی، هنرمندان، مراکز غواصی، ناشرین مربوطه، تولید کننده ها و تاجرین، و دفاتر توریستی. غواص ها می توانند تمام این اصناف مختلف را یک جا باهم ببینند. در 16 سال گذشته، استقبال از این نمایشگاه هر بار بیشتر وبیشتر می شد. این رویداد در تمام جهان شناخته شده و معتبر است و سازمان مربوطه اش نیز به واسطه ی کیفیت و موفقیتش، در طی سال ها وزنه ی سنگینی در نمایشگاه های مختلف بوده است. این سازمان با غرفه ها، انیمیشن ها، کنفرانس ها و نمایش هایی که در زمینه ی غواصی ارائه می دهد توانسته ویترین جهانی دنیای غواصی باشد.

    فعالیت های شرکت های حاضر در این نمایشگاه شامل گردشگری، تولید کننده ها و تاجرین، مراکز غواصی، کشتی ها و قایق ها، آموزش و تربیت بدنی، ناشرین و هنرمندانی همچون نقاشان، عکاس و انیمیتور، رسانه، بیمه، شرکت های قایقرانی و سایر موسسات مربوطه است.

    این رویداد هر روز از ساعت 10 صبح آغاز به کار می کند، جمعه 18 دی راس 9 شب، شنبه و یک شنبه 19 و 20 دی راس 7 غروب،  و دوشنبه 21 دی نیز راس 3 عصر بسته می شود. مبلغ ورودی به این شرح است: 12 یورو برای 2 روز، 21 یورو برای 3 روز، 27 یورو برای ورود گروهی، ده یورو برای افراد بالای 11 سال و ورود کودکان کمتر از 8 سال نیز رایگان می باشد.در نمایشگاه فضایی جهت پارکیینگ ماشین و اتوبوس نیز تخصیص داده شده است. در ورودی همچنین قسمتی برای بازدیدکنندگان تعبیه شده است که در آن می توانند لباس ها، کلاه ها و چمدان های خود را بگذارند. امنیت وسایل شما تضمین شده است. هم چنین یک رستوران و دو فست فود نیز در سالن چهار وجود دارد. طبق مقررات پورته د ورسای ورود حیوانات غیر مجاز است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت