در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد مصوب شد؛

راه‌اندازی نمایشگاه و بازارچه محصولات دانشجویی

عصر نمایشگاه- در صد و چهل و پنجمین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی که به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد ایجاد نمایشگاه و بازارچه‌ای برای ارائه محصولات علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان به تصویب رسید.

راه‌اندازی نمایشگاه و بازارچه محصولات دانشجویی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهید علم الهدی و همراهانش، اظهار داشت: 16 دی ماه 1359 لشکر زرهی عراق به هویزه حمله کرد و شهید علم الهدی با 160 نفر از همراهان مقابل حمله عراقی ها ایستادگی کردند و حماسه تاریخی بزرگی را در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی ثبت کردند.

    رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، گفت: انتخابات یک فرآیند مهم سیاسی در کشور ما است و دانشگاه‌ها باید در این راستا بستر فعالیت مردمی را بدون حمایت جانب دارانه از اشخاص و گروه ها فراهم کنند. تقویت مبانی مشارکت مردمی و حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید در انتخابات، از وظایف دانشگاهها است.

    در ادامه جلسه، دکتر شهریاری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات ضمن ارائه گزارش از عملکرد این واحد از شرکت در نمایگاه بین المللی Gitex خبر داد و گفت:این نمایشگاه که باحضور شرکت های بین المللی جذب دانشجو در سال 2016 برگزار می شود فرصت مناسبی برای توسعه همکاری های بین المللی و تعامل برای جذب دانشجو است.

    شهریاری به توسعه تحصیلات تکمیلی در این واحد اشاره کرد و گفت: براساس تعاملات صورت گرفته با اساتید خارجی و داخلی ظرفیت مناسبی در جهت توسعه رشته های دکتری در واحد امارات ایجاد شده است.

    همچنین دکتر شریف نیا رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این واحد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش از سال 89 شروع به کار کرد، که از سال92 با توجه به سیاستگذاری های دکتر میرزاده در جهت ارتقا سطح کیفی دانشگاه گام برداشت.

    رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش به اقدامات انجام شده در این واحد اشاره کرد و افزود: از جمله این اقدامات توسعه تحصیلات تکمیلی است، که در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامیواحد کیش داری 25 رشته کارشناسی ارشد، 16 رشته دکتری تخصصی و یک رشته پزشکی و دندانپزشکی است.

    شریفی نیا از احداث و افتتاح ساختمان آموزشی خبر داد و افزود: این ساختمان آموزشیبه مساحت 8 هزار متر مربع در اسفند ماه 94 افتتاح خواهد شد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت