امیرحسین مرتجی مجری برگزاری نمایشگاه خبر داد

برگزاری نمایشگاه بزرگ صنعتی - بازرگانی ایران در عشق آباد

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه بزرگ صنعتی – بازرگانی ایران با رویکرد صادرات کالا وخدمات در عشق آباد مرکز ترکمنستان از ۴ تا ۶ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

برگزاری نمایشگاه بزرگ صنعتی - بازرگانی ایران در عشق آباد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش عصر نمایشگاه به  نقل از ابرار ، امیرحسین مرتجی مجری برگزاری این نمایشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت : این نمایشگاه با حضور فعال شرکت های برتر داخلی، در بخش های صنعت ساختمان و کلیه مصالح ساختمانی و خدمات و ماشین آلات مربوطه ، سیستم های آبیاری و کشاورزی ، برق و تجهیزات مرتبط با آن ، تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ، سازه های مهندسی ، پروژه های فنی ومهندسی و توسعه شهری و ساخت و سازها و راه سازی ، لوازم خانگی ، محصولات و ماشین آلات صنعتی ، محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی و ماشین آلات و خدمات فنی مربوطه ، داروها و لوازم پزشکی ، خودرو و تجهیزات و لوازم مرتبط ، تکنولوژی های نوین ایران و محصولات وابسته ، کلیه محصولات مواد غذایی و صنایع کشاورزی ، گل و گیاه ، خشکبار و میوه جات تازه و خشک ، مواد لبنی و پروتئینی ، تولیدات و محصولات نساجی، پوشاک و البسه قابل صدور در مساحتی بالغ بر2000 متر مربع برپا می شود .

    به گفته وی ،این نمایشگاه با حمایت های بی دریغ رییس جمهوری ترکمنستان ، سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد ، سازمان توسعه تجارت ایران و با هماهنگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان و همچنین با همکاری اتاق بازرگانی ترکمنستان برگزار می گردد.

    امیرحسین مرتجی اظهارداشت: در طول دو سال گذشته سران کشورهای ایران و ترکمنستان جلسات متعددی را با یکدیگر برگزار کرده اند و در کنار برنامه‌ریزی برای افزایش همکاری های اقتصادی تاکید خاصی بر گسترش همکاری ها داشتند که این مهم می تواند برای آینده هر دو کشور اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

    مرتجی با اشاره به امضا چندین سند همکاری بین تهران و عشق آباد در دیدارهای گذشته روسای جمهور دو کشور ایران و ترکمنستان افزود : هر دو کشور مصمم هستند تا حجم مبادلات تجاری و همکاری های اقتصادی خود را افزایش دهند که در این راستا قرارداد 3 میلیارد دلاری شامل 3 پروژه احداث پل خودرو «سرخس (ترکمنستان) سرخس (ایران) بر روی رودخانه تجن» ، طرح جاده «سرخس – تجن» و نیز طرح ساخت اتوبان «عشق‏‌آباد- ترکمن‏‌آباد» توسط کنسرن شرکتهای ایرانی با نظارت وزارت راه و شهرسازی به وقوع پیوست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت