رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دهلران خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات

عصر نمایشگاه- رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دهلران از مشارکت ۱۰ استان در نمایشگاه صنایع دستی و سوغات برپا شده در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه »به نقل از شبستان ،فرج فاضلی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات دهلران از 17 دی ماه جاری در محل سرسرای ورزشی شهدای شرهانی آغاز بکار کرده و تا 26 دی ماه ادامه دارد.

    وی، افزود: این نمایشگاه با شرکت استان ‌های کرمانشاه، تهران، یزد، فارس، آذربایجان غربی ، زنجان، خراسان جنوبی، کردستان همدان و ایلام از ساعت 9الی 12 و عصر‌ها از ساعت 15 الی 23 پذیرای بازدیدکنندگان است.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران، یادآور شد: 10 غرفه از این نمایشگاه به معرفی صنایع دستی استان ایلام و شهرستان دهلران اختصاص داده شده است.

    فاضلی، هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج و توسعه صنایع دستی و معرفی سوغات استان های شرکت کننده برشمرد و تاکید کرد: صنایع فلزی دستی همدان، لباس کردی و گیوه دستی کردستان، چاقوسازی زنجان، سفال لالجین، عروسک خز دستی کرمانشاه، سنگ تراشی حکاکی شده تهران و کرمانشاه، شیشه بلور حکاکی شده ورامین و گلیم نقش برجسته و حصیربافی ایلام از صنایع دستی معرفی شده در این نمایشگاه است.

    وی، اضافه کرد: معجون شیراز، نقل و نبات ارومیه، حلوا و شیرینی اردکان، نان برنجی و خرمایی و کاک کرمانشاه، پشمک و شیرینی یزد، سقطی و قطاب تبریز، بژی برساق و عسل ایلام از جمله سوغات ارائه شده در این نمایشگاه است.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران، ابراز کرد: معرق کاری، نمدمالی، حصیربافی، چیت و جاجیم بافی از دیگر رشته‌های صنایع دستی استان و شهرستان دهلران است که در این نمایشگاه ارائه شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت