۲۰۱۶MIDEX

برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی

عصر نمایشگاه- ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی (۲۰۱۶MIDEX) از امروز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از صمت ،ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی (2016MIDEX) از امروز هم زمان با دو رویداد تخصصی و یک رویداد اختصاصی در سایت تهران برگزار می‌شود.

    دکوراسیون داخلی یکی از هنرهای سودآور صنعتی است که ایران استعدادهای مورد نیاز آن را داراست. البته هنوز آنگونه که باید و شاید از ظرفیت‌های موجود در بخش معماری، دکوراسیون داخلی، حوزه صدور خدمات فنی مهندسی و همچنین تاثیری که در ارزآوری دارد، استفاده نشده است.
    یکی از راه‌های تقویت این صنعت برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط است که باعث می‌شود موضوع دکوراسیون داخلی و تمرکز ویژه بر آموزش و توسعه در کانون توجه قرار گیرد.

    عبدالکریم جلالی، مدیر برگزاری این نمایشگاه برای آگاهی از کم و کیف برگزاری دوره ششم نمایشگاه معماری و دکوراسیون با عنوان میدکس بیان کرد:از سال 88 برگزاری نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی کلید خورد.

    این رویداد به بخشی از صنعت بزرگ ساختمان توجه و بر آن تمرکز می‌کند. برای هر مرحله از ساخت‌وساز باید به موضوع معماری توجه داشت. درواقع هر مرحله از ساخت‌وساز با معماری آغاز شده و با دکوراسیون به پایان می‌رسد. با نگاهی به پیشینه تاریخی کشورمان در طول هزاران سال، متوجه می‌شویم که ما یکی از نخستین مبدعان معماری و تزئین فضای داخلی بوده‌ایم.
    جلالی اظهار داشت :در مقایسه با بسیاری از کشورها می‌توان متوجه شد ایرانیان به جزییات در طراحی توجه ویژه‌ای داشتند. ضمن اینکه در هر مقطع زمانی از تاریخ هم که جست‌وجو کنیم متوجه می‌شویم ما همواره از کشورهایی بودیم که به طراحی یک خانه مدرن اهمیت می‌دادیم و هنوز هم این اهمیت را قائل هستیم. این نکات در کنار هم باعث شده که بحث دکور و معماری برای همه ایرانیان دارای اهمیت باشد و همین امر ما را بر آن داشت تا نمایشگاه میدکس را کلید بزنیم.
    مدیر برگزاری این نمایشگاه گفت :در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران این صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند. امیدواریم بتوانیم در نمایشگاه امسال میزبان شرکت‌های گوناگون بوده و فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای آنها خلق کنیم.

    وی در ادامه گفت :این نمایشگاه هر سال به‌طور میانگین حدود 20 درصد رشد کمی و کیفی دارد. در این سال‌ها با توجه به ناشناخته بودن و کم‌تجربه بودن میدکس در تقویم نمایشگاهی، تمرکز اصلی ما بر معرفی دقیق این رویداد بود. خوشبختانه نمایشگاه میدکس در سال 94 با دریافت تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ها، افتخاری ملی کسب کرده و اکنون به نشان(برند)ی جهانی تبدیل شده است.
    همچنین جلالی اضافه کرد،مساحت نمایشگاه افزون‌بر 17 هزار مترمربع است و شاهد رشد 50 درصدی از لحاظ حضور شرکت‌های خارجی هستیم. 65 شرکت و نام تجاری خارجی در کنار ما هستند که با توجه به شرایط پساتحریم بسیار ارزشمند و قابل توجه است. امیدواریم این شرایط تداوم داشته باشد و هر سال بتوانیم جایگاه این رویداد را بیش از پیش در عرصه جهانی تثبیت کنیم. به‌طور قطع این اتفاق به رشد کیفی نمایشگاه نیز منجر خواهد شد.
    در این نمایشگاه شرکت‌های مشاوره و طراح معماری و معماری داخلی، تجهیزات دکوراسیون، کف‌پوش، دیوارپوش، پرده، لوازم تزئینی و مبلمان باغی، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمندسازی، فناوری‌های نوین ساختمان و کتاب‌های تخصصی و دانشگاهی اقدام به ارائه محصولات و خدمات خود کرده‌اند. برگزاری چندین کارگاه آموزشی در حوزه معماری و نشست‌های تخصصی از جمله مواردی است که در حاشیه نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

    شایان ذکر است سالن‌های 6، 7، 8 و 9 و سری 25 در اختیار این نمایشگاه است و از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت