بهمن موتور با نسل جدید وانت ایسوزو به شیراز آمد

عصر نمایشگاه: بهمن موتور، نسل جدید وانت ایسوزو D-Max را برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو و قطعات شیراز در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

بهمن موتور با نسل جدید وانت ایسوزو به شیراز آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰
  • بهمن موتور با نسل جدید وانت ایسوزو به شیراز آمد
  • بهمن موتور با نسل جدید وانت ایسوزو به شیراز آمد
  • بهمن موتور با نسل جدید وانت ایسوزو به شیراز آمد
  • بهمن موتور با نسل جدید وانت ایسوزو به شیراز آمد
  • بهمن موتور با نسل جدید وانت ایسوزو به شیراز آمد

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، بهمن موتور که سابقه طولانی در همکاری با شرکت‌های ژاپنی دارد، در نمایشگاه خودرو و قطعات شیراز، در کنار محصولاتی از مزدا و FAW و البته وانت‌های کاپرا و کارا، نسل جدید وانت ایسوزو D-Max را نیز برای نخستین بار در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.
اسماعیل کاویانی، رییس سازمان فروش بهمن موتور در زمینه نسل جدید وانت ایسوز گفت:"این مدل، نسل جدید وانت D-Max است که پیش از این توسط بهمن موتور در بازار کشور عرضه شده است. قوای محرکه نسل جدید با نسل پیشین یکسان است اما در طراحی ظاهری و کارآیی آن تغییراتی داده شده است که باعث می‌شود این مدل جذاب‌تر از نسل پیشین باشد."

وی در زمینه قیمت نسل جدید وانت ایسوزو گفت:"هنوز قیمت این خودرو را نهایی نکرده‌ایم اما آنچه هم‌اکنون می‌توانم با اطمینان بگویم آن است که این خودرو با قیمتی رقابتی وارد بازار کشور خواهد شد. برای نسل جدید دو مدل دنده دستی و دنده اتوماتیک در نظر گرفته‌ایم. پیش‌بینی ما نشان می‌دهد از مدل دنده دست استقبال مناسبی به عمل بیاید چراکه بخشی از خریداران این خودرو را ارگان‌های دولتی تشکیل می‌دهند و این خریداران مدل‌های دنده دستی را به دلیل قیمت پایین‌تر می‌پسندند اما برای خریداران عادی، مدل‌های اتوماتیک می‌تواند جذاب‌تر باشد. شاسی این خودرو بسیار مقاوم است و توانایی حمل بار و کشش محموله‌های سنگین را دارد ضمن آنکه قابلیت‌های چهارچرخ متحرک آن باعث می‌شود این وانت همچون مدل‌های پیشین، خودروی بسیار کارآمدی باشد. ما در زمان عرضه نسل قبلی D-Max تبلیغات اندکی انجام دادیم اما به دلیل اعتبار نام ایسوزو و البته توانایی‌های بالایی که این خودرو داشت، شاهد فروش خوب آن بودیم. این مسئله نشان داد بازار خوبی برای این وانت در کشور وجود و به همین دلیل نسل جدید آن را به شکل گسترده‌تری عرضه خواهیم کرد."

وی در زمینه همکاری بهمن موتور با مزدا ژاپن گفت:"به دلیل اعتبار نام مزدا در ایران و کیفیت بالایی که مدل‌های عرضه شده از این شرکت داشته‌اند و البته قیمت رقابتی آن‌ها در بازار، همیشه شاهد تقاضا بالا برای خودروهای مزدا در ایران هستیم تا جایی که هم‌اکنون برای مدل‌های فعلی مزدا3 صف خرید وجود دارد."

کاویانی درباره گسترش همکاری بهمن موتور با مزدا در مدل‌های جدید گفت:"از مدتی قبل در زمینه عرضه محصولات جدید مزدا به بازار، مذاکراتمان را با این شرکت آغاز کرده‌ایم و در حال کار بر روی عرضه مدل‌های مختلفی هستیم. اصلی‌ترین محصولاتی که در حال حاضر محور مذاکرات هستند مدل‌های مزدا6 و کراس‌اوور CX5 است. البته با توجه به آنکه باید این خودروها با قیمتی رقابتی وارد بازار کشور شوند، در حال مذاکره در این زمینه هستیم و به این ترتیب پیش‌بینی می‌کنیم در صورتی که مشکل خاصی بروز نکند در آینده می‌توانیم شاهد عرضه محصولات جدید مزدا به بازار باشیم."

بهمن موتور علاوه بر مزدا، در زمینه تولید خودروهای سواری با شرکت FAW چین نیز همکاری می‌کند و پیش از این با عرضه مدل B50 توانسته بود عملکرد موفقی داشته باشد. مدیر سازمان فروش بهمن موتور در زمینه همکاری این مجموعه با FAW چین گفت:"عرضه خودروی B50 ادامه داشت چراکه استقبال مناسبی از این خودرو شده است. یکی از اصلی‌ترین نکاتی که خریداران را به این خودرو جلب می‌کند کیفیت آن است و تاکنون مشکلی در زمینه کیفیت این خودرو وجود نداشته است. با توجه به استقبالی که از محصولات FAW در ایران شده، تصمیم داریم مدل‌های جدیدی از این برند را نیز در بازار ایران عرضه کنیم.

در نمایشگاه شیراز مدل B70 را به نمایش گذاشته‌ایم و پیش از این مدل کراس‌اوور X80 را از این برند معرفی کرده بودیم. مدل B70 از نظر طراحی نسبت به B50 خودروی جدیدتری است ضمن آنکه فضای داخلی آن نیز تغییراتی داشته است. از نظر قوای محرکه، موتور نصب شده بر روی این خودرو 2 لیتری است که موتور قوی‌تری نسبت به مدل‌های B50 است. در حال حاضر فازهای نهایی مذاکره با شریک چینی برای عرضه این خودرو در ایران را طی می‌کنیم و با شرایط فعلی می‌توان پیش‌بینی کرد این خودرو تا پیش از پایان سال روانه بازار شود که با توجه به موتور پرقدرت، طراحی زیا و کیفیت مناسبی که دارد پیش‌بینی می‌کنیم استقبال مناسبی از آن به عمل آید."

شرکت بهمن موتور در طول نمایشگاه خودرو و قطعات شیراز، ضمن عرضه انواع خودروهای تولیدی و آینده خود در ایران، با شرایط متنوع فروش در سالن ملاصدرا پذیرای علاقه‌مندان است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت