با حضور ۳۰ شرکت ؛

برگزاری نخستین نمایشگاه برترین نام‌های تجاری کرمانشاه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نام‌های برتر تجاری استان کرمانشاه با حضور ۳۰ شرکت،‌ در محل برگزاری نمایشگاه دائمی استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار شد.

برگزاری نخستین نمایشگاه برترین نام‌های تجاری کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نمایشگاه برندهای برتر استان کرمانشاه در محل برگزاری نمایشگاه دائمی استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد، از 22 تیرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و بین‌المللی استان کرمانشاه، برای بازدید علاقمندان و ارائه آثار تولیدی، دایر شده است.

    در این نمایشگاه به مدت چهار روز با بیش از 100 غرفه در قالب 30 شرکت برترین‌های اصناف خدماتی، آتلیه‌ها، صنف تالاردارها، آرایشگرها و...برای نخستین بار در کرمانشاه با ارائه تولیدات و محصولاتی برتر در به رقابتی سالم پرداخته اند.

    گفتنی است، نمایشگاه برترین‌های استان برای بازدید علاقمندان در این عرصه تا جمعه 26 تیرماه و به مدت چهار روز از ساعت 15 بعدازظهر تا 21 شب آماده خدمات‌رسانی است.

    بر اساس گزارش فارس، استقبال علاقمندان از تولیدات برترین‌های استان کرمانشاه برای بازدید از دستاوردهای اصناف خدماتی، در نخستین روز از نمایشگاه در رقابتی سالم در راستای بهبود کیفیت تولیدات داخلی و ارتقاء سطح خدماتی مناسب، با استقبال چشمگیری همراه شد.

    گفتنی است، در این نمایشگاه بافندگانی نیز از سراسر استان با ارائه محصولات گلیم و گبه کرمانشاه ضمن معرفی این هنر اصیل، زمینه جذب و آموزش صنعت فرشبافی را نیز در این نمایشگاه ترویج می‌دهند.

    استان کرمانشاه ظرفیت خوبی در راستای تولیدات داخلی به‌ویژه محصولاتی همچون فرش، گلیم و گبه دارد که در کشور مثال زدنی است و مسئولان نیز باید شرایط حمایت از این صنعت را در راستای اشتغال‌زایی بیشتر اتخاذ کنند.

    دستان هنرمندی که روزها و ماه‌ها در پناه چهارچوب دارقالی، تار و پود زندگی را به هم می‌بافند تا نقشی رنگین بر صفحه ماندگار این صنعت اصیل و ریشه‌دار، ثبت کنند که هنر ایرانی را به دنیا بشناسانند.

    به گفته یکی از بافندگان فرش حاضر در نمایشگاه،‌بیش از 60 نفر از بافندگان برتر و پرسنل به همراه کادر اجرایی در این نمایشگاه محصولات تولیدی را برای بازدید، جذب، آموزش و آشنایی بیشتر علاقمندان به نمایش گذاشته‌اند تا در راستای کارآفرینی و تحقق اقتصاد مقاومتی گام مثبتی را بردارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت