با حضور مسئولین شهری ،

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در آمل

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در آمل با حضور مسئولین شهری در محل مرکز نمایشگاههای تخصصی آمل گشایش یافت.

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در آمل
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از کرات آملی، سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، روسای ادارات راه و شهرسازی و تعزیزات حکومتی آمل و صاحبان غرفه ها در محل مرکز نمایشگاههای تخصصی آمل گشایش یافت.

    دکتر فرزین محمودی پاتی سخنگو شورای اسلامی شهر آمل در مراسم گشایش نمایشگاه گفت: صنعت ساختمان ما در حوزه فناوری و مقاوم سازی هم نیاز به ارتقا دارد و مقاوم سازی نیاز امروز صنعت ساختمان ماست که این نمایشگاه می تواند مکانی باشد برای بحث و تبادل نظر در این حوزه باشد.

    وی درباره اهمیت بخش خصوصی در صنعت ساختمان گفت: جایگاهی که بخش خصوصی در این حوزه دارد منحصر به فرد است به همین نسبتی که این توانایی ها وجود دارد باید امکان عرضه خدمات هم فراهم شود که این موضوع کمی هم به مسئولان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان برمی گردد که امکان حضور شرکت های خصوصی در نمایشگاه را بیش از این چیزی که است هموار کنند.

    سخنگوی شورای شهر آمل ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان این حوزه، عمر مفید ساختمان‌ها در کشورهای پیشرفته حدود 100 تا 150 سال و در ایران نزدیک به 30 سال است.

    محمودی پاتی اشاره کرد: از سوی دیگر صنعتی‌ سازی امری مهم در ساخت و ساز نوین است که در این زمینه ایران با دیگر کشورها فاصله قابل توجهی را دارا است.

    وی ضمن قدردانی از آقای حسین زاده به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه در آمل اظهارداشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل نیز ضمن حمایت همه جانبه از برگزاری نمایشگاه های صنعت ساختمان را بر خود تکلیف می داند نهایت تلاش و اهتمام خود را در اجرای کامل چرخه ساخت و ساز براساس شرح وظایف مندرج در قانون مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی برای ایجاد رفاه و آسایش شهروندان عزیز به عمل آورد.

    قاسم رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی آمل با بیان اینکه در صنعت ساختمان نیازمند به ‌کارگیری افراد متخصص است گفت: برای ارتقای کیفیت اجرای ساختمان‏ها باید عوامل مختلفی مورد توجه باشد.

    وی توجه به تخصص در ساخت و ساز شهر آمل را مورد تاکید قرارداد و افزود: رعایت مقررات ملی ساختمان و قوانین مصوب در اجرای پروژه های عمرانی دارای الزام قانونی است و باید کاملا رعایت شود.

    رئیس اداره راه و شهرسازی آمل در خصوص ساخت مسکن مهر در آمل گفت: کل پروژه های مسکن مهر 8260 واحد می باشد که از این تعداد 288 واحد طرح سه جانبه ، 567 اجاره 99 ساله و6188 واحد توسط خود مالکین می باشد.

    رمضانی اشاره کرد: تاکنون در مسکن مهر 6603 واحد ساخته و تحویل متقاضیان شد و تعداد 6616 واحد در حال گرفتن پایان کار هستند که بزودی به متقاضیان ارائه می شود.

    وی با اشاره به توجه وزارت راه و شهرسازی به بافت فرسوده عنوان داشت: تاکنون 14448 واحد از تسهیلات وام فرسوده استفاده کردند و در سال 95 هم این روند با سود 12 درصد ادامه خواهد داشت.

    گفتنی است؛ علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند از 22 تیرماه تا 25 تیرماه از ساعت 17 الی 22 به محل برگزاری نمایشگاه واقع در آمل، چاکسر، اندیشه 4، مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت